آخرين اخبار از سريال نوروزی شبکه سه؛

اتمام تصویر برداری 10 قسمت «بيمار استاندارد»/ میلاد فرج اللهی تیتراژ آغاز را می‌سازد

10 قسمت از سریال نوروزی شبکه سه به اتمام رسید.

تصویر برداری قسمت 10 به اتمام رسید/ میلاد فرج اللهی تیتراژ آغاز را می سازدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ردايي تهيه كننده سريال بيمار استاندارد درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه نوروزی گفت: تصویر برداری قسمت 10 سریال به اتمام رسید و بخش هایی از قسمت 13 و 14 نیز ضبط شده است و تلاش می کنیم با برنامه ريزي منسجم و دقيق بر أساس متن فيلمنامه تا أوایل فروردين توليد كار به اتمام برسد.  
 
وي درباره انجام مراحل پس از تولید هم زمان افزود: تدوین، صداگذاری و موسیقی متن هم زمان در حال انجام است. بیش از نیمی از سریال مونتاژ نهایی شده و 3 قسمت آن بطور کامل تحویل مرکز گسترش فیلم نامه نویسی شده است. موسیقی تیتراژ آغاز و پایان و 3 قسمت از متن بطور کامل توسط یحیی سپهرشکیب ساخته شده است. تیتراژ آغاز سریال نیز توسط میلاد فرج اللهی ساخته شده است.
 
او در پایان ابراز داشت: آنونس پخش بیمار استاندارد نیز امروز به شبکه سه تحویل داده می شود.
 
سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده...
 
بازیگران این سریال عبارتند از: بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود ، حسين محب اهري در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و ، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، عزت الله مهرآوران در نقش پدر بهنام، فريبا جدي كار در نقش مادر بهنام، افسانه چهره آزاد در نقش شهناز، علي رضا خمسه در نقش نصرت، مونا كرمي در نقش سحر، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن، علی میلانی در نقش اسماعیلی و...
 
عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).
 
این مجموعه‌ی نوروزی به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه سه در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی صدا و سیما تهیه و تولید می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار