تبریز؛

مقام سوم بانوان آذربایجان‌شرقی در مسابقات مارپیچ بزرگ بانوان کشور

بانوان آذربایجان‌شرقی در مسابقات مارپیچ بزرگ بانوان کشور مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رقابت های اسکی آلپاین مارپیچ بزرگ بانوان کشور روز یکشنبه در پیست اسکی سپیدان فارس برگزار و نفرات برتر معرفی شدند و آذربایجانشرقی به مقام سومی مارپیچ بزرگ دست یافت.

در مجموع تیمی مارپیچ بزرگ، تیم فارس به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران دوم شد و آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

همچنین در گروه سنی جوانان 2، میترا رحیمی از اصفهان، نسترن تاج الدینی از فارس و سعیده جعفری از البرز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در مجموع تیمی نیز اصفهان، فارس و البرز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

درگروه سنی جوانان یک، زهرا مقدید از البرز مدال طلا را به گردن آویخت، مهسا یارخواه از فارس به مدال نقره دست یافت و آوا جوادی از تهران صاحب مدال برنز شد.

در مجموع تیمی نیز البرز قهرمان شد و تیم های تهران و فارس در رده های دوم و سوم ایستادند.

در گروه سنی نوجوانان، آیلیا مهرآیین از تهران به مقام قهرمانی رسید، زهرا سولقانی از البرز نایب قهرمان شد و مریم زارع از فارس به مقام سوم دست یافت.

در مجموع تیمی نیز تیم تهران در رده نخست قرارگرفت، البرز دوم شد و فارس مقام سوم را از آن خود کرد.

در گروه سنی نونهالان، آرتیمس حسینی از تهران مدال طلا کسب کرد، نازنین مقدید از البرز صاحب گردن آویز نقره شد و آمتیس محمودی از تهران به مدال برنز دست یافت و در مجموع امتیازات تیمی این گروه سنی نیز تیم های تهران، البرز و فارس رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رقابت های مارپیچ کوچک هم اینک در شهرستان سپیدان از توابع استان فارس درحال برگزاری است و تا روز هفدهم اسفند ماه ادامه دارد.

فائره ابوالحسنی از آذربایجان شرقی به مدال طلا و تیم آذربایجانشرقی به مدال نقره تیمی نونهالان مارپیچ کوچک مسابقات اسکی قهرمانی کشور و انتخابی تیمهای ملی بانوان دست یافتند.

روز دوم رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیمهای ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان یک و دو و بزرگسالان با پیگیری مسابقات مارپیچ کوچک در پیست اسکی پولادکف استان فارس برگزار شد و رده سنی نونهالان مارپیچ کوچک  فائره ابوالحسنی از آذربایجان شرقی قهرمان شد و یاسمین مشوق از تهران و آمیتیس محمود از تهران دوم و سوم شدند و در بخش تیمی رده سنی نونهالان آذربایجان شرقی با 100 امتیاز دوم شد و تهران با 140 امتیاز و فارس با 81 امتیاز اول و سوم شدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار