مدير عامل استقلال در جمع اعضاي تيم چه گفت؟

پاداش ویژه افشار زاده برای آبی پوشان/عمران زاده ازلیست مظلومی خط خورد

مدیرعامل باشگاه استقلال در صورت برتری مقابل پدیده به آبی پوشان پاداش ویژه ای خواهد داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران عصر امروز در تمرین آبی پوشان شرکت کرد.
وی در این جلسه تمرینی خطاب به کادرفنی و بازیکنان استقلال گفت :بازی های حساسی در ادامه لیگ و همچنین فینال جام حذفی پیش روی استقلال قرار گرفته.امیدوارم در این بازی ها با قدرت عمل کرده و با پیروزی های خود به روند موفق استقلال ادامه دهید .
وی افزود:شما لایق بهترین ها هستید و من حتم دارم به آن دست خواهید یافت.پاداش ویژه ای برای پیروزی برابر پدیده در نظر گرفته شده که در هفته آینده پرداخت می شود.
مدیرعامل استقلال در پایان صحبت های خود در جمع بازیکنان این تیم اظهار کرد:امیدوارم با پیروزی مقابل پدیده روند موفقیت های خود را ادامه داده و در آستانه سال جدید با این برد عیدی خوبی به هواداران دهید.همچنین پیشاپیش سال جدید را به شما تبریک گفته و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

عمران زاده از لیست مظلومی خط خورد
حنیف عمران زاده با تشخیص پرویز مظلومی از لیست 18 نفره آبی پوشان برای دیدار مقابل پدیده خط خورد.ضمن این که یعقوب کریمی و خسرو حیدری به سبب نرسیدن به آمادگی لازم جایی در لیست آبی پوشان برای بازی فردا ندارند.
استقلال از ساعت 17:30 در هفته 23 لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از پدیده مشخد میزبانی خواهد کرد.

آبی پوشان عیدی گرفتند

با توجه به هماهنگی به عمل آمده از سوی مسئولان باشگاه استقلال ،آبی پوشان پایتخت در آستانه نوروز 1395 مبلغ یک میلیون تومان از این باشگاه دریافت کردند تا با روحیه ای مضاعف در دیدار فردای خود مقابل پدیده در هفته 23 لیگ برتر حاضر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار