کمپین نه به مردن+ تصاویر

با نزدیک شدن به ایام نوروز این بار هنرمندان دست به کار شده اند و کمپینی را برای جلوگیری از تصادفات جاده ای تشکیل داده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدای گریه کودکی که حالا دیگر خانوداه اش در این دنیا وجود ندارند، اتوبانی با ترافیک سنگین و خودرویی که به علت سرعت غیر مجاز از جاده خارج شده است. از دست دادن والدین آن هم در حین تصادف شاید یکی از بدترین خداحافظی ها باشد. ولدینی که ای کاش موقع رانندگی کمی هم به فکر آینده کودک خود می بودند.

حالا با نزدیک شدن به ایام تعطیلات یکی از دغدغه های مهم و اساسی خانوداه هایی که مسافر در سفر دارند همین تصادفات جاده ای است. حادثه هایی که به خاطر بی احتیاطی رانندگان گاهی منجربه خسارت هایی جبران نا پذیر می شوند. 

با نزدیک شدن به ایام نوروز کمپینی با هدف جلوگیری از تصادفات جاده ای تشکیل شده که مسبب اصلی آن هنرمندان و جمعی از مسئولان هستند. این کمپین که با عنوان "نه _ به _ تصادفات _ جاده ای" در شبکه های مجازی تشکیل شده، کودکان مظلوم و بی گناه را سوژه اصلی خود قرار داده است.

مهمترین دلیل این تصادفات جاده ای سرعت و سبقت غیر مجاز است اعلام شده که ای کاش و ما هم امیدواریم سال 95 دیگر شاهد حوادث تلخ تصادفات نباشیم.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
بین علل اصلی تصادفات مرگبار عامل انسانی نقش اصلی را ایفا می کند بنابراین:
در کنار آموزش های رانندگی جای یک آموزش خالی است آموزش تئوری و عملی صبر، حوصله، مدیریت خشم و کنترل هیجان های مضر و عشق به زندگی خود و دیگران و حتی حیوانات..
با آموزش عملی و علمی تکنیک های مدیتیشن و یوگا و..
بنظرم ارزش جان یک انسان آنقدر هست که این پیشنهاد هم لااقل مطرح شود