مظلومی در تمرین امروز استقلال؛

بهترین سرمربی دنیا با بهترین تیم هم قول قهرمانی نمی دهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:سال 94 برای تیم ما سال خوبی بود با این حال هر اتفاقی بیافتد همیشه مربی باید پاسخ بدهد در صورتیکه کار ما یک کار تیمی است.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   پرویز مظلومی در نشست خبری امروز تیم استقلال اظهار داشت: سال 94 سال موفقیت برای ما بود و توانستیم صدرنشینی را حفظ کنیم و به فینال جام حذفی برویم.امیدوارم سال ۹۵ هم سال خوبی برای استقلال باشد.به هر حال فراز و نشیب همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: بعضی اوقات طوری فشار می آورند که نمی دانم از کجاست و سعی دارند این را تفهیم کنند که استقلال خوب بازی نمی کند تیم رقیب ۳ امتیاز کسر می کند هیچ کس چیزی نمی گوید و به آن اشاره ای هم نمی شود اما در مورد ما حاشیه سازی می شود .

مظلومی در مورد جذب بازیکنان در نیم فصل تاکید کرد: ما در نیم فصل قصد داشتیم تا برخی از بازیکنان را جذب کنیم که البته آنها در باشگاه هایشان فعالیت داشتند و اجازه پیدا نکردند. بازیکن خوب هم بیرون نمی ماند. ما با مسئولان باشگاه های مربوطه صحبت کردیم اما آنها موافقت نکردند البته حق هم داشتند چرا که بازیکن خودشان بود. 

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: ما پس از چند بازی عادل شیحی را جذب کردیم البته این را هم در نظر بگیرید که در نیم فصل اول به جز بازیکنان مصدومی که داشتیم جاسم کرار و ریوالدو را هم از دست دادیم.مسئوولان هم زحمت کشیدند و در فصل نقل و انتقالات اقدامات خوبی انجام دادند. 

سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه قبول دارد این سرمربی است که باید پاسخگوی نتایج تیم باشد گفت: همیشه سرمربی است که باید پاسخگو باشد. در ایران اینگونه است که تنها به سراغ سرمربی می آیند. البته در کار جمعی اگر موفقیتی به دست می آید توسط همه بدست آمده و اگر جمع نمی تواند موفق شود همه آن جمع دخیل هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار