شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی نباید انقلابی عمل کردن را حرکت خارج از موازین قانونی تلقی کنند

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: نباید بعضی از افراد، انقلابی عمل کردن را حرکت خارج از موازین قانونی تلقی کنند.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح ویژگی‌های یک انقلابی اظهار داشت: در حال حاضر عمل به وظایف قانونی ویژگی یک فرد انقلابی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک فرد انقلابی باید قانونمند باشد و در چارچوب قانون عمل کند، گفت: هرگونه رفتاری که تداعی‌کننده اعمال خارج از چارچوب قانونی باشد زمینه ساز نوعی هرج و مرج در فضای سیاسی کشور و دیگر صحنه‌ها خواهد بود.

شریف با بیان اینکه باید در عرصه‌های علمی تمام توان خودمان را به کار بگیریم، تصریح کرد: اقتصاد کشور را باید بر مبنای شرکت‌های دانش بنیان پایه گذاری کنیم، همانطور که در اوایل انقلاب با حرکت‌های جهادی انجام می‌شد.

شریف اظهار داشت: ما می‌توانیم با استفاده از این روحیه در ساخت و بازسازی کشورمان استفاده ببریم اما نیازمند حرکت‌های جهادی در عرصه‌های اقتصادی هستیم، امیدواریم با همکاری میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و صنعتی اتفاقی بیافتد که در آینده نزدیک کشورمان به یک کشور توسعه یافته تبدیل شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید بعضی از افراد، انقلابی عمل کردن را  به نوعی حرکت خارج از موازین قانونی تلقی کنند،  ادامه داد: در این صورت ممکن است فضای آرامی که کشور ما برای توسعه یافتگی و به ویژه توسعه اقتصادی نیاز دارد از بین برود.

رئس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها با استفاده از سرمایه خارجی کشورهای توسعه یافته به پیشرفت می‌رسند، از این رو پس از برجام فرصتی برای ما بدست آمده که نباید با عملکرد فراتر از قانون باعث از بین رفتن فرصت‌ها شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: احمد شریف ، انقلابی ، سال 95
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار