نرم افزار تشخیص پزشکی بر روی گوشی موبایل مخصوص دانشجویان پزشکی + تصاویر

نوعی نرم‌افزار به دانش‌آموزان و محصولات رشته پزشکی اجازه می‌دهد تا با ابزار فناوری اطلاعات به جمع آوری اطلاعات در خصوص اعضای بدن بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژوهشگران به تازگی موفق به ساخت یک نرم افزار به همراه دوربینی ویژه شده‌اند که توسط گوشی تلفن همراه این بار به صورت واقعی و بدون تقلب یا دروغ‌های تبلیغاتی می‌تواند از بدن افراد تصاویر اشعه ایکس بگیرد. 

گفتنی است، در حال حاضر این برنامه نمونه اولیه خود را طی می‌کند و پس از تاییدهای پزشکی می‌تواند به طور تجاری وارد بازارهای جهانی شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال برای مشاهده اعضای بدن نیاز به پوشیدن یک تیشرت ویژه است و آنگاه فرد با نگاه کردن به شخص دیگر از طریق عینک می‌تواند استخوان‌های بدن فرد را تماشا کند. 

نرم افزار تشخیص پزشکی بر روی گوشی موبایل مخصوص دانشجویان پزشکی + تصاویر

این برنامه به نام Virtuali علاوه بر استخوان امکان مشاهده اندام‌ها و عروق خونی را توسط تبلت و یا تلفن همراه در اختیار افراد قرار می‌دهد. این نرم افزار برای طرفداران IOS و یا اندروید قابل اجرا است. 

هدف شرکت سازنده آموزش آناتومی بدن بویژه به کودکان و یا دانشجویان رشته‌های پزشکی است. 

از این نرم افزار می‌توان برای بررسی عملکرد اعضای داخلی بدن، بررسی اندام‌ها و شیوه کار کرد بخش‌های بدن نیز استفاده کرد. 

نرم افزار تشخیص پزشکی بر روی گوشی موبایل مخصوص دانشجویان پزشکی + تصاویر

از جمله قابلیت‌های این نرم افزار آموزش عملکرد بخش‌های مختلف بدن از طریق لمس صفحه نمایش تلفن همراه و مطالعه بخش‌های آموزشی است. قیمت این نرم افزار حدود 96 دلار است.

 
منبع: دیلی میل 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار