جناب‌خان دست به چِک می‌شود!/ آرزوی متفاوت جناب خان در سال 1395+ فیلم

لباهنگ دیشب خندوانه، رقابتی بین اشکان خطیبی و علی لک پوریان بود.

جناب‌خان دست به چِک می‌شود!/ آرزوی متفاوت جناب خان در سال 95به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان در اولین شب از بهار 95 با حضور مهمانانی چون؛ رضا یزدانی، اشکان خطیبی و علی لک پوریان نوروز باستانی را به ملت ایران تبریک گفت.

رامبد جوان در آغاز خندوانه گفت: ما ایرانی ها به بسیاری از ارزش هایی مثل معرفت، مهربانی، مراقبت از جهان و دوست‌داشتن محیط زیست معروف هستیم. این ارزش‌های ماست که ملت ایران در کنار یکدیگر هستیم و ایران را درجه یک تر می‌سازیم.

جوان ادامه داد: پرچم و مرزهایمان برایمان از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است و از آنان با تمام جان مراقبت می‌کنیم.

در ادامه گفته‌های کارگردان و طراح «خندوانه» به افتخار ایران و پرچم سرافرازش قطعه «جاوید باد ایران» را با همخوانی حضار داخل استودیو اجرا کردند. و به رسم همیشگی خندوانه شادی برنامه اولین شب از بهار 95  را تقدیم به ایرانیان عزیز و ملتی که هوای پرچم و مرزها را دارند کرد.

سپس «خندوانه» بعد سکوت محض چند ثانیه‌ای و گرفتن نفس 35 ثانیه خنده را با هم تمرین کردند.
   
رامبد جوان پیش از آنکه از مهمانان امشب مسابقه لباهنگ دعوت کند، اعلام کرد که شب گذشته به عنوان روز شادی مرسوم است و می‌خواهیم امشب حسابی شادی کنیم تا این آیین این روز را به جا بیاوریم.


داوری رضا یزدانی در شب سوم لباهنگ 

با معرفی بخش دیگری از برنامه خندوانه، رضا یزدانی به دعوت جوان به روی صحنه حاضر شد و با اجرای یکی از قطعات خود به داوری دو اجرای دیگر اشکان خطیبی و علی لک پوریان نشست.

علی لک پوریان به عنوان اولین شرکت کننده از گروه سوم مسابقه لباهنگ، با اجرای قطعه «برگرد» با صدای محمد علیزاده و اشکان خطیبی دومین شرکت‌کننده با اجرای قطعه‌ای از گروه دارکوب با صدای علی زند وکیلی به نام «ترشرو» در رقابت با علی لک پوریان قرار گرفت.

پس از اجرای هر دو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با سی ثانیه زمان با حق کسب آرای مردمی، از تماشاگران داخل استودیو و همچنین ببیندگان خواستند که به اجرای آنها رای داده شود.
  

کاروان خندوانه به اسالم رسید

کاروان خندوانه با اجرای بهروز بقایی و همراهان جدیدش در سری سوم برنامه رامبد جوان با فرارسیدن بهار 95  پس از گذر از شهرهای جنوبی کشور راهی مسیر اسالم و مهمان چادر عشایر ترک زبان ایرانی شدند.

بهروز بقایی با حضور و دورهمی گرم در چادر عشایر کوچ نشین از آداب و رسوم نوروزی و عیدانه چادرنشین‌ها جویا شدند.
  
در پایان برنامه «جناب خان» دست به چک شد و به همه عوامل و رامبد جوان عیدی می‌داد. که دردسری جدید و عجیب را برای اولین شب نوروز 95  رقم زد. 

همچنین در ادامه برنامه خندوانه جناب‌خان با همخوانی و تلفیقی از سبک موسیقایی یزدانی و موسیقی جنوب قطعه «مرگ تدریجی یک رویا» را بازخوانی کردند.

رامبد جوان در پایان صحبت‌های خود در چهارمین شب از سری سوم خندوانه رو به جناب خان آرزوی او را برای سال 95 پرسید و جناب خان با آرزوی اینکه در سال جدید هیچ بچه‌ای سر بی‌شام زمین نگذارد و آرزوی سلامتی و آرامش برای همه ملت ایران از طرف رضا یزدانی، خندوانه شب گذشته هم به پایان رسید.


شاد باشید ....



گزارش از: محدثه نعمتی




برای مشاهده فیلم لباهنگ اشکان خطیبی اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار