فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

ایران ؛ امن ترین منطقه در خاورمیانه/ ارتقاء امنیت مرزی حاصل هوشیاری مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در کشورهای همسایه ، ایران را "امن ترین" منطقه در خاورمیانه معرفی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از پاسگاه های مرزی" دالانی" و"ساوجی" در هنگ مرزی مریوان استان كردستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند را شاکریم به پاس حضور در این منطقه مرزی كه یادآور دلاور مردی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امنیت و آرامش کشور را مدیون تلاش و ایثارگری رزمندگان مرزبانی هستیم كه در تمام لحظات سال در سخت ترین شرایط در سراسر میهن اسلامی ،حافظ و نگهبان بیش از هشت هزار و هشتصد کیلومتر از مرزها هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد : در این منطقه با وجود بارش برف و برودت هوا، مرزداران انقلابی با چشمان همیشه بیدار از مرزها صیانت می کنند.

*تدابیر مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی،وحدت ؛ عامل اقتدار کشور

سردار رضایی بیان کرد: در این نقطه مرزی كشورمان، بوی بهار رشادت های شیرمردان و شیرزنان دوران دفاع مقدس هنوز هم به مشام می رسد ، امروزه ایران اسلامی با دارا بودن مرزنشینانی غیور و ایثارگرانی همچون هموطنان مریوانی به "امن ترین" کشور خاورمیانه تبدیل شده است.

وی با اشاره به وجود برخی نا امنی ها در منطقه اضافه کرد: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی، ایستادگی و حمایت مردم به ویژه مرزنشینان، مرزهای امن و غیر قابل نفوذی داریم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : آتش فتنه ای که دامنگیر برخی از کشورهای همسایه شده است نتوانسته به امنیت موجود در ایران اسلامی لطمه ای وارد کند و این امر نیز از برکت "وحدتی" است که مردم كشورمان با یکدیگر دارند.

سردار رضایی با اشاره به مرز مشترک استان کردستان با کشور عراق گفت : به واسطه مرز امن و آرامی که در این استان وجود دارد اتباع زیادی از دو کشور به منظور سفرهای زیارتی و یا گردشگری در حال تردد هستند.

وی بیان کرد: به منظور تسهیل تردد زائران و اتباع دو کشور با برگزاری نشست های مشترك مرزی بین فرماندهان مرزبانی ایران وعراق،توافقات مثبتی حاصل شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار