هلال احمر گچساران 14هزار اقلام فرهنگی بین گردشگران نوروزی توزیع کرد

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران از توزیع 14 هزار و 330 مورد اقلام فرهنگی از 27 اسفندماه 94 تاکنون بین مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،احمد فتحی افزود: این اقلام فرهنگی شامل نقشه راهنما و بروشور بوده که در دو مبدا ورودی شهر دوگنبدان و در مکان های گردشگری شهرستان گچساران بین گردشگران نوروزی شهرستان توزیع شده است.
وی با اشاره به برپایی نمازخانه های بین راهی از سوی جمعیت هلال احمر گچساران، بیان کرد: بیش از پنج هزار و 180 نفر تاکنون به چادرهای جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران مراجعه و راهنمایی شده اند.
فتحی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز 95 حدود 150 نفر از سوی جمعیت هلال احمر گچساران در قالب طرح ایمنی و سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی این شهرستان فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: شش تخته چادر جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران در مبادی ورودی شهر دوگنبدان در ایام تعطیلات نوروز 95 استقرار یافتند.
فتحی ابراز داشت: این چادرها شامل راهنمای نوروزی، پاسخگویی به مسافران، خیمه نماز، دوستدار کودک و ایستگاه سلامت است.
وی افزود: در این مدت 180 نفر به ایستگاه سلامت، 154 نفر به چادر دوستدار کودک و 134 نفر نیز به خیمه نماز جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران مراجعه کردند.
فتحی گفت: اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران از 27 اسفند 94 آغاز شده و تا 14 فروردین 95 نیز در مبادی ورودی شهر دوگنبدان ادامه دارد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: هلا احمر ، اقلام ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.