گلاره عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان به فیلمسازان جوان عیدی بدهند

سال گذشته فیلم‌اولی‌ها ثابت کردند پتانسیل فیلم خوب و خلاقانه را دارند.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص عیدی مسئولان و اتفاقات سال 94 گفت: مسئولان بهترین عیدی را به فیلمسازان جوان بدهند تا ما از طریق آنها بتوانیم کارهای خوبی داشته باشیم. 

وی افزود: سال گذشته فیلم‌اولی‌ها ثابت کردند خیلی پتانسیل دارند که فیلم خوب و خلاقانه کار کنند تا تاثیر گذار باشند. همچنین فیلم‌سازان جوان امکان ساخت فیلم‌های خوب را داشته باشند. آنها از دوستانم هستند که بسیار انتظار کشیدند تا بتوانند فیلم‌های خود را بسازند و بیشتر برای ‌آنها عیدی می‌خواهم تا خودم . 

بازیگر «شیار 143» در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به استمرار حضور کودکان در فیلم‌های سینمایی عنوان کرد: نمونه حضور کودکان در فیلم «نفس» شاهد بودیم که می‌تواند آینده درخشان داشته باشد و آنها این فرصت را دارند تا از سن پایین شروع کنند. به نظرم این یک موهبت است برای یک بازیگر و آینده برای آنها روشن است. 

وی تصریح کرد: خیلی عمیق می‌توانند به سینما بپردازند و هنر را گسترده‌تر بیاموزند. کسی که در سن کودکی کار را شروع کند با فردی که در 18 سالگی در دانشگاه با تحصیل آغاز می‌کند، خیلی متفاوت خواهد بود. معتقدم هنر در زندگی شانس است و فردی که از سن پایین شروع می کند بزرگترها می‌توانند راهنمای خوبی برای او باشند. مهم نیست چه تعداد کار می‌کند مهم این است چگونه آموزش دیده است. 

عباسی خاطر نشان کرد: ورود نیروهای جوان که تا به امروز اسمی از آنها نشنیده بودیم یک اتفاق مبارک برای اهالی سینما است و نوید آن را می‌دهد فضا برای شکل‌های جدید داریم و جشنواره فیلم فجر 94 پر بار بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار