تبریز؛

انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز فعال

مرکز مشاوره دانشگاه تبریز به عنوان مرکز مشاوره فعال، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان امور دانشجویان و دفتر مشاوره و سلامت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در همین راستا نیز لوح تقدیری اهداء شده است.

در بخشی از لوح تقدیر که به امضای دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان رسیده، آمده است: پویایی هر سازمان در گروه خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رییس و همکاران محترم آن مرکز در ارایه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان" مرکز مشاوره فعال در سال 1394" بر می گزیند.

بر پایه همین گزارش، مشاوره های فردی و گروهی، برگزاری کارگاه های مختلف، برگزاری جلسات سخنرانی، روان سنجی، پیگیری های مددکاری، خدمات روان پزشکی، فعالیت های شعب مشاوره دانشجویی در خوابگاه ها و دانشکده ها، همچنین انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ... از جمله معیار ها و شاخصه های این انتخاب، اعلام شده است.

همین گزارش حاکی است: در حکمی از سوی دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، دکتر شهرام واحدی، رییس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز به عنوان دبیر مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور منصوب شده بود.

یادآور می شود: سال گذشته نیز مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان به عنوان مرکز مشاوره برتر کشور انتخاب شده بود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.