برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک برزیل:

بنا:انتخاب نماینده وزن 59 کیلو گرم هنوز قطعی نیست/شانس مجدد برای سوریان

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: انتخاب نماینده ایران در وزن 59 کیلوگرم برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک در مغولستان هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد بنا با بیان این مطلب افزود: در وزن 59 کیلوگرم از بین حمید سوریان و سامان عبدولی با نظر کادر فنی یک کشتی گیر تا پیش از اعزام به اولان باتور برای حضور در این مسابقات انتخاب می شود.
 
وی ادامه داد: حضور بشیرباباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم در رقابت های گزینشی المپیک قطعی است.
 
بنا در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و حمایت تمامی رسانه های دلسوز در این رقابت ها که روز 3 اردیبهشت ماه به صورت جهانی برگزار می شود، دوسهمیه باقی مانده المپیک 2016 را کسب کنیم.
گفتنی است چندی پیش با تصمیم محمد بنا سامان عبدولی و مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم و بشیرباباجان زاده و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم برای مسابقات گزینشی مغولستان به عنوان گزینه های اصلی معرفی شدند و خبری از نام حمید سوریان نبود اما گویا کادر فنی نمی تواند به سادگی از کنار نام اسطوره کشتی فرنگی عبور کند؛در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در نهایت بنا چه کسی را به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها معرفی خواهد کرد.
رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک 2016 برزیل به صورت جهانی  روز جمعه 3 اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود و سه نفر اول هر وزن مجوز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب می کنند. به غیر از این مسابقات رقابت های گزینشی استانبول ترکیه به عنوان آخرین مرحله از مسابقات گزینشی نیز دو هفته پس از این رقابت ها برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم هر وزن مجوز حضور در المپیک را به دست می آوردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار