سی سوره از قرآن که بیماری‌ها را درمان می‌کنند

پیامبر(ص) فرمود: کسی که از قرآن شفا نخواند پس خداوند او را شفا نمی‌دهد...

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) برای درمان بسیاری از بیماری‌ها خواندن آیات و سوره‌های قرآن را توصیه کرده‌اند. مجموعه‌ای از این احادیث و روایات در کتاب مکارم الاخلاق جمع‌آوری شده که در ادامه آنها را با هم می‌خوانیم:

1. پیامبر(ص) فرمود: کسی که از قرآن شفا نخواند پس خداوند او را شفا نمی‌دهد.
2. امام صادق(ع) فرمود: کسی که از قرآن صد آیه را تلاوت کند سپس هفت مرتبه «یا الله» بگوید پس اگر آن را بر سنگی بخواند آن می‌شکافد.
3. امام کاظم(ع) فرمود: اگر از چیزی ترسیدی پس صد آیه از هر جای قرآن که بود بخوان پس سه مرتبه بگو:‌
«بارالها! بلا را از من دور گردان» و نیز ایشان فرمود: «کسی که یک آیه قرآن داشته باشد و از شرق به مغرب برود یقینا آن یک آیه او را کفایت می‌کند» و نیز ایشان فرمود: در قرآن شفای تمام بیماری‌ها موجود است.

سورههای شفابخش قرآن کریم

1.امام(ع) فرمود: کسی که گرفتار بیماری شد هفت مرتبه سوره حمد را بخواند که بیماری او آرام می‌گیرد و اگر خوب نشد هفتاد مرتبه بخواند که آرام می‌شود.
2. پیامبر (ص) فرمود: خواندن هفت مرتبه سوره حمد، شفای تمام امراض است و نیز صد مرتبه خواندن آن برای صاحبش تعویذی هست و اگر روح از بدن جدا شود، خداوند آن را به بدن بر می‌گرداند.
3. امام صادق(ع) فرمود: اگر سوره حمد را بر مرده هفتاد مرتبه خواندی او زنده شد تعجب نکنی.
4. امام باقر(ع) فرمود: اگر دچار بیماری شدی و بر جان خود ترسیدی پس سوره انعام را بخوان چرا که نمی‌گذارد از آن بیماری چیزی ناپسندی به تو برسد.
5. و نیز ایشان فرمود: کسی که سوره نحل را در هر ماه بخواند، در برابر بدهکاری او را کفایت می‌کند و هفتاد نوع بلا را از او دور می‌نماید که کوچک‌ترین آن‌ها دیوانگی، جذام و پیسی می‌باشد.
6. و در روایت دیگر آمده است که سوره نحل نگهبانی است در مقابل شیطان، سپاهیان و طرفدارانش.
7. و نیز ایشان فرمود: کسی که سوره لقمان را در هر شب بخواند خداوند در شب ملکی را بر او می‌گمارد تا در مقابل شیطان و سپاهیانش از او محافظت نماید تا این که صبح گردد و اگر آن را در روز بخواند از او در مقابل شیطان و سپاهیانش محافظت می‌نماید تا این که شب شود.
8. امام صادق(ع) فرمود: برای هر چیزی قلبی است و قلب قرآن سوره یس است پس کسی که در روز سوره یس را بخواند (از خطرات و بلایا) محافظت می‌شود و جزو روزی گیرندگان قرار می‌گیرد تا این که شب شود. و کسی که این سوره را در شب قبل از خوابیدن بخواند، خداوند هزار ملک برای محافظت از او در مقابل تمامی شیاطین رانده شده و تمامی آفات، قرار می‌دهد و اگر کسی آن روز بمیرد خداوند او را داخل بهشت می‌نماید.
9. و در روایتی دیگر آمده است که خواندن این سوره برای دنیا، آخرت و محفوظ ماندن از تمامی آفات و بلاها که خود انسان و خانواده و مال را تهدید می‌کند، مفید می‌باشد.
10. در روایت آمده است: کسی که کمبود عقلی دارد به او سوره یس را بخوانید و یا بنویسید و به او بخورانید که مفید است و اگر با آب زعفران در ظرفی شیشه‌ای نوشته شود و خورده شود بهتر است و باعث رهایی از آن بیماری می‌شود.
11. امام صادق (ع) فرمود: کسی که هر جمعه سوره صافات را بخواند از هر نوع آفتی در امان است و در زندگی دنیایی‌اش تمام بلیّات از او دفع می‌گردد، و نیز در این دنیا روزی وسیعی به او داده می‌شود و به مال و فرزند و بدن او از طرف شیطان رانده شده، ستمگر و دشمن آسیبی نمی‌رسد.
و در روایت دیگر آمده است که خواندن این سوره شرف، مرتبت و عزت در دنیا و آخرت می‌دهد.
12. و نیز ایشان فرمود: کسی که سوره زمر را در روز یا در شب بخواند، خداوند شرف دنیا و آخرت را به او عطا می‌کند و بدون خاندان و مال عزت به او می‌بخشد.
13. کسی که سوره طور را بخواند خداوند خیر دنیا و آخرت را برایش جمع می‌کند.
14. کسی که سوره واقعه را در هر شب جمعه بخواند، خداوند او را دوست می‌دارد و محبت او را در قلوب تمام مردم قرار می‌دهد و در دنیا ابدا فقر، تنگدستی و ضرری از آفات دنیا نمی‌بیند و این برای امیرالمومنین و فرزندان ایشان (ع) است.
15. کسی که در نماز واجب خود سوره حدید و مجادله را بخواند و بر آن مداومت نماید در خانواده، بدن و مال خود بدی و نیازی نمی‌بیند.
16. امام سجاد(ع) فرمود: کسی که سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و نوافل بخواند خداوند قلب او را با ایمان می‌آزماید و در دیدگان او نور قرار می‌دهد و فقر و دیوانگی به او و فرزندانش هرگز نمی‌رسد.
17. و در روایت دیگر آمده است که در نزد مردم فردی پسندیده قرار می‌گیرد.
18. امام صادق (ع) فرمود: کسی که بسیار سوره جن را بخواند در زندگی‌اش آسیبی از جن و انس نمی‌بیند و جادو، سحر و حیله‌شان به او نمی‌رسد.
19. کسی که سوره مزمل در نماز عشا و یا در آخر شب بخواند، این سوره به عنوان نگهبان و محافظ در طول شبانه روز با او خواهد بود در واقع زندگی و مرگ پاکیزه خواهد داشت.
20. کسی که سوره نازعات را بخواند، خداوند او را تشنه و عطشان وارد بهشت نمی‌کند و در دنیا اصلا بدبختی نمی‌بیند و در روایتی دیگر آمده است که خواندن این سوره شفا برای مسموم و گزیدگی است.
21. کسی که سوره بروج را بر آب بخواند و بیاشامد آن آب به او ضرری نمی‌رساند ان‌شاءالله تعالی.
22. کسی که در تمام نمازهای واجب خود سوره قدر را بخواند به او گفته می‌شود:‌ ای بنده خدا! تمام گناهان گذشته‌ات بخشیده شد پس اعمالت را از نو شروع کن.
23. کسی که سوره زلزال را در نوافل بخواند اصلا گرفتار زلزله نمی‌شد و به زلزله، صاعقه و آفتی از آفات دنیا نمی‌میرد.
24. کسی که سوره همزه را در نمازهای واجب بخواند، فقر از او دور می‌شود و روزی‌اش به دست می‌آید و مرگ بد و غیرطبیعی از او دفع می‌شود.
25. کسی که سوره کافرون و توحید را در یکی از نمازهای واجب خود بخواند خود و والدین و فرزندانش آمرزیده می‌شود و اگر  جزو بدبختان باشد اسم او از دفتر بدبختان محو می‌گردد و داخل دفتر خوشبختان نوشته می‌شود و خداوند او را در آن دنیا در حالی که خوشبخت است زنده می‌کند و او را شهید می‌میراند و شهید برمی‌انگیزد.
26. پیامبر (ص) فرمود: هرگاه یکی از شما دچار سردرد یا بیماری دیگری شد دست‌های خود را بگشاید و سوره حمد، توحید، فلق و ناس را بخواند و دست را به صورت بکشد تا بیماری‌اش رفع شود.
27. امام صادق (ع) فرمود: خداوند به حضرت زهرا (ع) به جای فدک، تب را به فرمان ایشان درآورد، پس هر یک از محبین زهرا (ع) و فرزندان ایشان دچار تب شد پس هزار مرتبه سوره توحید را بخواند و به حق ایشان از خداوند بخواهد که تبش برطرف گردد.
28. کسی که سوره نصر را در نافله و با نماز واجب بخواند خداوند او را بر تمام دشمنان پیروز می‌گرداند.
29. امام صادق(ع) فرمود: کسی که دچار بیماری یا سختی شد و سوره توحید را نخواند و در آن بیماری یا سختی بمیرد پس جزو اهل جهنم خواهد بود.
30. و نیز ایشان فرمود: کسی که به رختخواب برود و یازده مرتبه سوره توحید را بخواند، خانه خودش و همسایگانش محافظت می‌شوند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Finland
ابراهیم
۰۲:۲۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام کسانی که هر مشکلی تو چشم دارند.سوره نوررایکبار.ویاایه 35سوره نوررا7باربه یک لیوان اب بخوانندوفوت کنندصبح ظهروعصرتکرارشودروزی3وعده خوانده شودوبخورن تا40روزبه امیدخداشفاپیدامیکنه امتحان شده است.صدرصدولی نمازش نبایدتواین ۴۰روزقضاشود.کسی که سالهاازدکتراجواب نگرفته بودخوب شده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام ممنون ازنوشته های عالی تون.من خیلی به دعا وذکرهای قرآن عقیده دارم.به نظرمن به هردعایی اعتقاددری بخونی به نتیجه میرسی.التماس دعا براهمه جوانان. یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام تو رو خدا عروس جوان منم که دوتا بچه داره مریضی لاعلاج داره دعاش کنین، شفای همه ی مریضا یک صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
سلام دخترم هشت ماه داردتازه فهمیدم چشماش مشکل داره التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
سلام لطفاً لطفاً برای منم دعا کنید سلامتی به دست بیاورم .هنوز ۲ماه مونده بچه ام به دنیا بیاد . هنوز بچمو ندیدم . خدایا کمکم کن.سلامتی به دست بیارم انشالله همه مریض ها شفا پیدا کنه منم خوب بشم ???
Canada
مرجان
۰۷:۴۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
سلام دوستان عزیز داداش جوان من چند هفته ست توی کماست هشت ساله عروسی کرده و دو تا پسر کوچولو داره الهی به حق حرمت و صداقت قرآن همه مریض ها شفا بگیرن و گرفتاران هم مشکل شون حل بشه. خدایا داداش من رو هم شفای عاجل بده. چند روزه قلبم داره پاره میشه از غم و ناراحتی لطفا برای داداشم دعا کنین یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
خداهمه مریضارو شفابده انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
چ
۱۴:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
سلام ،،خواهش میکنم برا مادر من هم دعاااا کنید جوونه میخوان عملش کنن انشاالاه ک خوب شه با تمااااااااام مریضهاااااا ،،،یا حسین دادیمیزه چات آقا جاااااان ،،،چوخ یول گوزلینرررر وار آقا، ،،،
United States of America
معصومه
۲۲:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب برای همه مریض ها دعا بفرمایید برای پدر مریض من دعای شفا بخوانید لطفآ ???
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۰:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ترا خدا کمکم کنید برام دعا کنید یک زن عمو دارم خیلی دوستش دارم دوروزه در کما است
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۰:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
درو خدا کمکم کنید برام دعا کنید یک زن عمو دارم خیلی دوستش دارم دوروزه در کما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
اللهم اشفع کل مریض
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خدایا همه مریضان شفا بده
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خدایا همه مریضان شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۱:۵۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
سلام آرزوی شفا برای تمامی مریض ها رو دارم لطفا واسه منم دعا کنید یک سال میشه به یه بیماری گرفتار شدم که هیچکس نمیتونه تشخیص بده چیه دارم به جنون میرسم واسم دعا کنید ممنون خدا ایشالا حاجت هممونو میده
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۰۷:۰۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۱
سلام.من اکثرنظرها رو خوندم ومعلومه چقدر با صداقت و از ته دل نوشته شدند.از اینکه مردم کشورم با قرآن مأنوس هستند خیلی خوشحالم.یه روشی هست انجام بدید ان شاءالله نتیجه میگیرد حتی سرطانیها قبل از عمل جراحی و شیمی درمانی.هرفقره از دعاها و آیات زیر رو هفت مرتبه روی آب و روغن زیتون بخوانید و بعد از هرفقره به آب و روغن چف کنید.بعد تا بیست و یک روز هر روز سه وعده صبح و ظهر و شب یک لیوان و بیشتر از آن آب بخوره.روزی یک مرتبه با یک لیوان آب قرآنی و بقیه تشت با آب معمولی مخلوط و غسل کنه.روزی یک مرتبه روغن رو به محل درد بمالید.هفته ای یک مرتبه یک بار دعاها و آیات رو روی آب و روغن بخونه.هفته ای یک بار دعاها و آیات رو روی مریض بخونه.دعاها و آیات
صلوات ابراهیمی.سوره حمد.آیات یک تا پنج سوره بقره.آیات 163تا165بقره.ایات255تا275بقره.آیات 285تا286بقره.آیات 1تا5آل عمران.آیه 18آل عمران.آیات 26تا27آل عمران.آیات 54تا56 اعراف.آیات 117تا119اعراف. آیات 79تا82یونس.آیات 65تا69طه.آیات115تا118مومنون.آیات 21تا24حشر.ایات1تا15صافات.ایات31تا34رحمن.ایات 1تا4ملک.ایات51تا52قلم.ایات1تا3جن.و چهارقل و در ادامه هفت هم بگو بسم الله ارقیک والله یشفیک‌ من کل داء بوذیک و من کل نفس أو عین حاسد،الله یشفیک‌ .وهفت بار هم بگواللهم رب الناس أذهب البأس واشف أنت شافی لاشفاء الا شفائک شفاء لایغادر سقما
جهت سرطان خون،روغن به تمام کمر وپاها مالیده شود.جهت سرطان گلو،ریه،رحم،سینه،معده و...فقط عضو روغن مالی شود
با ایمان کامل و راسخ بخونید وقت بگذارید
خدایا تمام مردم کشورم رو سلامت بدار.آمین
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۰۶:۳۴ ۲۰ مهر ۱۴۰۱
سلام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۲:۳۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
منم دو ساله مریضم و تو این مدت دوبار رفتم دکتر به خاطر فقر و بی پولی.پروردگارا اول از همه بیماران رو شفا بده و سلامتی کامل عنایت فرما.سلامتی که باشه برکت هم میاد تو زندگی.وقتی مریض باشیم فکرمون کار نمیکنه و تمرکز نداریم و دائم با درد درگیر هستیم.خدایا تمام مردم نیازمند کشورم رو سامان بده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام برهمه دوستان عزیز.بخدا هم خودم بستری هستم هم هر۲تابچم توی خونه افتادن کسی رو ندارم ببرتشون دکتر خاننم شهرستانی هست زیاد واردنیست ولی بهشون میرسه تا اگه خدابخواد من مرخص بشم برم کمکشون.التماس دعا از همه دوستان ودلسوزان دارم.خواهشا حتماحتما ایه ای نذر کنید یا واسمون دعا کنید از بلا دربیاییم همه جوره کم اوردیم فقط مگه دعا شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
یاس خانی
۱۸:۵۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
التماس میکنم التماس برای داییم دعا کنید خواهشن دایین با یکی زنیکه ی بیشعور تصادف کرده الان توی کما هستش خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم یک کلذی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سانا
۱۴:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
خدایا همه مریضان را شفا بده و این بیماری کرونا را هر چ زودتر ریشه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام تورخدا برای پدر من دعا کنید من که هرشب برای همه مریضها دعا میکنم ..۷۰ بار سوره حمد برای مریضها بفرستید
United States of America
سامان
۱۰:۵۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
خوب است ولی خواص درمانی کامل نیست
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۱۷:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام.تمام آیات قرآن برای رحمت و شفای انسانها نازل شده،خواندن هفتاد مرتبه سوره حمد بسیار بسیار بسیار نافع است.التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام ۲۰ روز است برادرم بیهوش است تو بخش ‌کوما..۲۴ سن دارد خواهشن برایش دعا کنید فقط همین یک برادررو دارم
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۷:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
اللهم اشفع کل مریض
سلام دوستان . من خودم بارها و بارها به دعاهایی که گفته شد شک کردم . ولی تصمیم گرفتم یک بار هم که شده از ته دل این آیات و دعا هارو بخونم. پسرخاله من ،یاسین ،متاسفانه به بیماری اوتیسم مبتلاست وحال و روزش روز به روز داشت بدتر میشد. یعنی دیگه امیدی برامون باقی نمونده بود . یه روز توی سرچ اینترنتی با چله ی زیارت عاشورا آشنا شدم و شروع کردم به عمل به آن . الان به حول قوه الهی وضعش داره کمی بهتر میشه .پس نباید از درگاه الهی ناامید شد .
خواهش میکنم التماستون میکنم که برای شفای یاسین دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۰:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اون کسی که میگه دعا وقران درو غه حتما خدا تو کارش حکمتی داره زود قظاوت نکن صلوات خدا همه مریضان رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ميناشريفى
۰۱:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خدايا چرابايدبعضى آدم هاى بيگناه بخاطر خون هاى آلوده به ايدز مبتلا شوند ،خدايا راهى و سوره اى ودعايى را بهمون نشون بده تا بتونيم اونا رو باهاش شفا ديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان
برای دختر سه ساله من هم دعا کنید پزشک ها برای اون تشخیص یکبیماری لاعلاج رو دادن هرشب دارم سوره یاسین می خونم حالم خیلی بده
ان شااله خدا همه بیماران رو شفا عنایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۲:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام خدا قوت خدا همه بیماران را شفا بده به حق ۵ تن آل عبا
میخواستم بگم که بعضی ها در اینجا مینوسند که استغفرالله قرآن شفا بخش نیست این حرفا چیه ای کسی که اسمت رو ناشناس میزنی این حرفای چرت و پرت و چرند میزنی خدا در قرآن حدیث امامان و کلی جاهای دیگه که اهل بیت علیهم السلام گفته اند که قرآن شفای هر درد و بیماری و رحمتی برای موئمنان آخه تو پیش خودت چی فکر کردی لااقل مرد باش اسمت رو بنویس ببینید دوستان نوشته های این یارو رو باور نکنید خدا خودش بخواد همه چیز درست میشه به خدا توکل کنید به حرف یه مشت آدم شیطان صفت گوش ندید ضرر میکنید البته این و بگم که کسانی که به قرآن و دین و پیغمبر اعتقاد نداشته باشد دیگه به چه دردش میخوره، حالا نمیدونم شاید از سر نادانی گفته باشه امید وارم که به اشتباهش پی ببره با حق خدا پشت و پناهتان خدا همه بیماران را شفا بده مخصمخصوصا بیماران صعب العلاج مثل کرونا بدور از شما سرطان کسانی که ام اس وغیره.. ان شاءالله کرونا از ایران وکل جهان ریشه کن بشه الهی آمین. خبیکم نوشته هام زیاد شد اما امید وارم بدرد تون بخوره یا حق خدا نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۴ ۰۳ دی ۱۳۹۹
تمام آیه های قرآن شفا بخش هستند چون خداوند در قرآن فرموده قرآن را برای شفا و سلامتی مردم فرستادم پس هر کس کلام خدا را قبول دارد همین الان خدا کنار شماست از صمیم قلب از خدا شفا دریافت کنید و ایمان قلبی به شفای پروردگار داشته باشید میتوانید در این حالت درخواست شفا بیمار ایمان قلبی داشته باشه و آب نمک درمانی هم همراه با مدیتیشن رسیدن بخدا و مدیتیشن بخشش و شفا را انجام دهد.من خودم از شفا یافتگان بیماری لاعلاج توسط خداوند هستم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۵۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
برا دخترم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
خدایا تمام آفریده هایت را از مریضی و مشکلات دور بگردان خدایا هرچه زودتر این کرونا را از بین ببرد الهی آمین.
برای سلامتی تمامی مریضا جهان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
برای شفای تمام مریض ها صلوات
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۰:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام برامنم دعاکنید تازه فهمیدم ام اس دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دعا و قران برای درمان دروغه صدبار امتحان کردم اصلا تاثیر نداشت خودتون و دیگران و گول نزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو راست میگی.
اگر ادعایی که میگی خودت باور داری.پس چطوری به اینجا رسیدی که این لینک را باز کنی و توش نظر بنویسی.
صادق که نیستی حداقل دروغ شاخدار ننویس.

اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
واسه شفای عاجل بیمار ما بنام حسین، التماس دعا دارم. آمین یاکریم
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۵:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
تورو خدا دعا کن مریض هاشفابده تورو خدا صلوات بفرستی بیخیال نشی
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام تورو خدا واسه شوهرم دعا کنید تومور منژیوم داره قراره عمل بشه ۳۷ سالشه ۲تابچه دارم همه دنیامه دارم دیونه میشم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا خواهشن واس داداشم دعا کنید تووضع بدی قرار داره
Iran (Islamic Republic of)
azam
۲۳:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام من براي همه دعا ميكنم انشالله همه سالم باشن
خدايا خودت مواظب همون باش
براي همه دعا كنيم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
س
۰۱:۳۱ ۱۴ تير ۱۳۹۹
ترخدا واسم دعا کنید ۷ ماهه همش سرگیجه دارم نمیتونم راه برم تو خیابون تنهایی میترسم برم ..۲۲ سالمه ولی همش ب حونم استرسه دارم نابود میشم میترسم...خاهش میکنم دعا کنید خیلی اذیتم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام لطفا به یک مرکز توانبخشی سرگیجه برید .
Germany
محمد امین
۱۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا اگر تونستید برای دایی پدرم دعا کنید متاسفانه درگیر بیماری سختی است
Ireland
اراد
۲۰:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
تروخدا برای عمم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
ازتون خواهش میکنم برای داداشم رضا دعا کنید
خدا بهمون برش گردونه
Iran (Islamic Republic of)
شهربانو
۱۷:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تورو خدا برای پسر سربازم دعا کنید خیلی نگرانشم
Iran (Islamic Republic of)
Mahasti
۱۹:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
خدا همه ی بیماران را شفا بده انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
پرستو
۱۶:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
لطفا برای منم دعا کنید افسرده گی دارم و بیماری پانیک دارم التماس دعا ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
سلام خدا راشکر میکنم که سوره های فران به دادمان میرسه برای مریضیه من هم دعا کنید
Afghanistan
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۰:۵۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خدا تمام مردمو ب بهت ین راهی ک خودش میدونه آهنگایی کنه وهمه عاقبت بخیر شن
Pakistan
Mirza
۱۷:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
اللهم اشف کل مریض،یاالرحم الراحمین⁦
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۰:۴۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سلام لطفای برای شفای دختر 5 ساله ام که راه نمیره دعا کنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
بی نام برای شفای دختر من هم دعا کنید با کوچولویی که در راه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
خدایا همه ی بیماران رو شفا بده....یا الرحم الراحمین...خدایا کمک ...خدایا ....خدایا کمکمون کن....خدایا ببخشمون....خدایا رحم کن بهمون یا الرحم الراحمین...یا الرحم الراحمین ...یا الرحم الراحمین یا الرحم الراحمین یا الرحم الراحمین یا الرحم الراحمین یا الرحم الراحمین به دادمون برس...آمین یا الله
تو رو خدا برای هم دعا کنیم مشکلاتمون برطرف شه
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۲:۱۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
سلام برای دختر ۲۳ سااه منم دعا کنید اگر دلتون خواست با قلبهای پاکتون برای شفای دختر من سحر دعا کنیدو یک خمد بخوانید لطفا ، التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سلام خدا همه مریض ها رو شفا بده همه مسلمان ها سالم تن درست باشند لطفا دعا کنید شفا پیدا کنم مریض هستم
Australia
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام ا نشاله خدا خودش کمکت میکنه اگر میتوانی قرآن بخوان مخصوصا شب موقع خواب بالای سرت با یک کاسه آب بگذار با وضو بخواب خدا هر طور صلاح بدونه کمکت میکند خودت را بسپار به خداانشاله
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
خدایا همه رو شفا بده انشالله همه سالم و شاد باشند
Iran (Islamic Republic of)
دنی
۰۴:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
تروخدابرادخترمنم دعاکنین خدایابحق امام رضاههمه مریضاروشفابده
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۷:۵۲ ۲۹ دی ۱۳۹۸
امیدوارم شفاپیدا کند به حق 5 تن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
انشاالله شفا پیدا کند برای سلامتی مریض ها صلوات
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۰۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
خواهش میکنم دعام کنید مادرم سخت بیمارن.حمد شفا لطفا بخونیدبرای شفاای همه بیماران
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۱۰:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
خواهش می کنم بزرگواری کنید و برای سلامتی رضای من یه سوره حمد بخونید. من بدون او میمیرم. ممنونم

یاالله
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۰:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ازتون خواهش میکنم بزرگواری کنین برای منم دعا کنید. ۶ ماهه به علت یه سانحه دچار آسیب کمر شدم و هر روز درد دارم و متاستفانه از نعمت وجود مادر هم بی بهره ام. خواهش می کنم دعام کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۸
ای خدای توانا خودت به ما کمک کن تا از تمام بدبختی هایی که چه دیگران و چه خودمان سرمان آورده ایم خلاص شویم و در های خوشبختی را برای همیشه به روی ما بگشا ای خدایی که به هرچه بگویی باش میشود.ماشا الله لا حول و لا قوت الا بالله.
دوستت دارم خدایا.التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان تورخدا برامنم دعاکنیدمشکل تنفسی دارم خواهش میکنم برام دعاکنیدجوونم
برای شفای من وهمه مریضاهرکسی پیامم میخونه ی صلوات بفرسته.ـ
بلکه با دعای شماشفابگیرم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام همسر من مبتلا به سرطان هست و دکترا جوابش کردن برای شفا خیلی دعا کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
دوستان نزدبک اذان صبح ه از درد زیاد نتونستم بخوابم بلند شدم با درد 70 بار حمد خوندم بارها امتحان کردم این سوره خود معجزه س خدا رو شکر خدا قرا ن به ما داده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
دوستان تروخدا بذای برادرم دعا کنید ناراحتی اعصاب گرفته چن دفعه هم خودکشی ناموفق داشته دکترم بردیمش ولی بدتر شده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام من هرروز سرم درد میکند حالم بده تب شدید مشکلم چیه از شما ممنون اگه جواب میدی
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
خدایا تو رو قسم میدم به ابروی خانم فاطمه ی زهرا هر کسی هر حاجتی داره براورده بخیر کن.
خدایا همه مریضا رو شفا بده .خدایا ما ادمای بیچاره چی کار کنیم به غیر از تو که کسی رو نداریم .

داییم مریضه سرطان داره الان حالش خیلی بده ، شما رو قسمتون میدم برا سلامتیش یه صلوات بفرستین ، تو رو خداااااا براش دعا کنین حالش خوب بشه . ایشالاه همتون عاقبت بخیر شین .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
قران را بخوانید وبدانید که قادر متعال پشت وپناه شما است همه چیز را می داند و وصل به لا یتناهی بشوید خودتان را به بسپارید واز قران راهنمایی بگیرید وبدانید موفق وارام محکم خواهید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۷
سوره حمد معجزه گر صدایه از قران از هر جا دلتون خواست بخونین بعد هفت بار یا الله بگین مطمعن باشین جواب میگیرین سوره حشر هم خوب
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
من از بیماری قلبی و فشار خون رنج میبرم خسته شدم چه دعا و سوره ای کمکم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
حجامت
Netherlands (Kingdom of the)
مبینا
۰۵:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
من از بیماری قلبی و فشار خون بالا رنج میبرم خسته شدم چه دعایی برای شفای دردم خوبه وچه سوره ای را بخوانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
برو پیش دکتر
United States of America
بینام
۰۲:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداوندا مشکل روحی دارم کمکم کن شکرت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
آیت الکرسی...
وصف نشدنی...
آرام بخش...نگه دارنده خواننده و دارنده آن..
دعای معراجِِِ...
بینظیر در تمام امور البته بعد از قرآن
التماس دعا✒
Iran (Islamic Republic of)
علی هزاره
۱۳:۱۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
سلام خسته نباشید پدرم خیلی بعضی موقعه ها عصبی میشه شاید به کتک زدن هم برسه ناراحتی قلبی داره همیشه درگیر هستیم نمیدونم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
خداوند ب همه سلامتی بده برای ترس چ دعای بخوانم خوب بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
خداوندا خیلی دوستت دارم
منو ببخش
سلامتی بده...سلامتی بده...سلامتی بده
ما شاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
باور کنید من بیشتر از دکترا به خدا هست که ایمان دارم تا اون کسی که دوسش دارم زود خوب شه بهمین خاطر حاظرم جونمو بدم ولی چیزی نشه و مطمعا هستم اگع از خدا خواهش کنیم با سوره هاش مطمعا هستم درخواست مارو پس نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
بسیار استرس واضطراب دارم لطفا بگین چه آیه ها وچه سوره هاییرا بخونم
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۲:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
من خودم از آیت الکرسی ۱۲ تا به نیت ۱۲ امام و سوره مزمل وذکر یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین کمک میگیرم آروم میشم و قرانم اکثروقتا توو کیفمه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سید سرور موسوی
۲۱:۴۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ممنونم ازین جور مطلب روح بخش واقعآ فیض بوردم اگر لطف کنید راجع به خواص آیات بشتر بنویسد ممنون میشم خداوند متعال حفضت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
ممنون از مطلبتون که مردم رو با خواص سوره های قران اشنا میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
عالی بود خیلی استفاده کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
همیشه استرس دارم وسواس فکری منو داغون میکنه یه دعا بهم میگین اروم بشم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
گفتن زیاد ذکر لااله الا الله
خواندن سوره ناس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
سوره یس،سوره توحید،آیه الکرسی آثار عجیبی دارند
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۹:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
باور کنین خدا از هرچی ک فکرشو کنین به من و شما نزدیکه ولی افسوس که ما چشممونو به همه چیز بستیم (به امید روزی که هممون برای خوشحالی سلامتیمون نماز و سجده ی شکر بجا بیاریم )
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ان شاالله و به امید خدا بخوانم خداوند منو ببخشه و سلامتی به همه ما بده...الهی آمین.
خداوندا خیلی دوستت دارم
منو ببخش
سلامتی بده...سلامتی بده...سلامتی بده
ما شاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
سی سوره نیست
سی حدیث درمانی با قرآن
آخرین اخبار