اردبیل؛

کاهش 10 درجه ای دمای هوا در استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش 10 درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر گفت: در حال حاضر بارش در مناطق مرکزی و جنوبی استان ادامه دارد و با کاهش ۱۰ درجه‌ای دما احتمال سرمازدگی باغات در قسمت‌های مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در پارس‌آباد ۸.۴ میلی‌متر، در بیله سوار چهار میلی‌متر، در گرمی ۵.۹ میلی‌متر، در نیر ۲۴ میلی‌متر و در مشگین شهر ۲۰.۲ میلی‌متر بارش به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنین در سرعین ۱۷ میلی‌متر، در اردبیل ۱۳.۲ میلی‌متر، در فرودگاه ۹ میلی‌متر، در نمین ۹ میلی‌متر، در فیروزآباد و کوثر ۶.۴ میلی‌متر و در خلخال ۱۲ میلی‌متر بارش اندازه‌گیری شده است.

به گفته دولتی مهر میزان برف روی زمین نیز در نیر ۳۵ سانتی‌متر، در مشگین شهر ۲۰ سانتی‌متر، در سرعین ۲۶ سانتی‌متر، در اردبیل ۱۶ سانتی‌متر، در فرودگاه ۱۰ سانتی‌متر، در نمین ۱۲ سانتی‌متر و در خلخال شش سانتی‌متر است.

وی با تأکید به اینکه سامانه بارش به تدریج در حال خارج شدن از استان است، متذکر شد: از فردا هوای سرد در استان حاکم خواهد بود و احتمال سرمازدگی نیز وجود دارد و بااین‌حال از روز چهارشنبه شاهد افزایش دما تا روز جمعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، دمای ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار