افشارزاده:

رحمتی و طالب لو دوست و برادر هستند/مطالبات توزی پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال اختلاف بین 2 دروازه بان این تیم را تکذیب کرد و آن ها را دوست و برادر خواند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان پرداخت مطالبات رودریگو توزی هافبک برزیلی اسبق استقلال اظهار کرد: با توجه به این که در گذشته نیز مطالبات بازیکنان خارجی را پرداخت کردیم و اجازه ندادیم امتیازی از استقلال کسر شود، به طور حتم مطالبات توزی نیز پرداخت می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در حال حاضر درصدد هستیم با کمک فدراسیون فوتبال این پول را تهیه و مطالبات بازیکن برزیلی را پرداخت کنیم.
 
وی افزود: با تلاش های باشگاه به زودی مطالبات این بازیکن پرداخت می شود و هواداران استقلال نگران کسر امتیاز نباشند، ما به تعهداتمان عمل خواهیم کرد.
 
افشارزاده درباره شایعه اختلاف طالب لو و مهدی رحمتی گفت: به طور کل در تیم استقلال چنین مواردی وجود ندارد، باید بگویم به هیچ عنوان میان رحمتی و طالب لو بحثی پیش نیامده است.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی افراد قصد دارند در دیدارهای پایانی لیگ که از حساسیت خاصی برخوردار است، تیم بزرگی همچون استقلال را به حاشیه ببرند اما به این افراد اجازه نمی دهیم به اهداف خود برسند.

رحمتی و طالب لو دوست و برادر هستند و با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهند، آن ها از برادر به هم نزدیک تر هستند و چنین بحثی میان 2 دروازه بان استقلال وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار