صامت:

راهیابی به المپیک دور از دسترس نیست

بانوی تیم ملی تنیس روی میز گفت: میزان شناخت ما از حریفانمان به حدی است که می توانیم آن ها را به راحتی شکست دهیم و راهی المپیک شویم.

مریم صامت در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان، در آستانه اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در هنگ کنگ در خصوص امکانات و شرایط فعلی تیم ملی بیان کرد: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پیش از عید نوروز که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داشتیم اردو هایمان را شروع کردیم و حالا آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک هستیم.
 
وی افزود: خوشبختانه ما با حریفانمان که باید در این مسابقات با آنها روبه رو شویم، در مسابقات قهرمانی جهان به رقابت پرداختیم و موفق شدیم که آن ها را شکست دهیم و اول شویم و حالا یک آمادگی ذهنی از این بازیکنان به دست آورده ایم و با سبک بازی آن ها هم آشنا هستیم، علاوه بر آن فدراسیون با دعوت از چند بازیکن خارجی که سبک مشابهی با حریفان ما دارند کمک زیادی به ما کردند تا آمادگی بهتری کسب کنیم.
 
صامت در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از مسابقات جهانی مالزی هر روز وضعیت بهتری پیدا کرده ایم، به طور مثال حالا کاملا با سبک بازی حریف اصلیمان که ازبکستانی است آشنایی داریم و حداقل روزی 2 ساعت با همین سبک تمرین کردیم و حالا امیدوارم بتوانیم یکی از ملی پوشانمان کسب سهمیه کند.
 
وی در خصوص شرایط آمادگی خودش هم گفت: خوشبختانه حالا در وضعیت خوبی هستم و حتی در مسابقات جهانی مالزی هم بدون شکست بودم و هنوز هم افتی نداشتم و رو به پیشرفت بودم، حالا هم امیدوارم بتوانم این سطح آمادگی را حفط کنم و سهمیه بگیرم.
 
بانوی ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب سهمیه توسط خودتان امیدوار هستید یا خیر؟ گفت: 100 درصد همین طور است و به طور قطع هرکس در هنگ کنگ تلاش بیشتری بکند و استرس کمتری داشته باشد و انگیزه بیشتری داشته باشد می تواند موفق باشد.

صامت در پایان و در خصوص حریفانش گفت: ملی پوشان قزاقستان و ازبکستان حریفان اصلی ما هستند که البته بین خودمان هم رقابت هست ولی در مسابقات جهانی موفق به شکست ازبکستان شدیم اما با قزاقستان بازی نکردیم، به هر صورت تصور می کنم می توانیم همه حریفانمان را شکست دهیم و راهی المپیک شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار