آبادان؛

تکمیل طرح استخر هلال‌احمر خرمشهر

تکمیل پروژه استخر هلال‌احمر خرمشهر نیازمند هزینه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: برای تکمیل ساختمان و نیازهای ثانوی استخر در خرمشهر با کمبود اعتبار مواجه شدیم.

محمد خیاط زاده افزود: برنامه‌های مهمی برای توسعه ظرفیت‌های آموزشی در جمعیت هلال‌احمر خرمشهر تدوین‌شده است که در حال پیگیری برای تأمین اعتبار و اجرای آن هستیم.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه این جمعیت برای سال 95 تکمیل پروژه استخر هلال‌احمر خرمشهر است، وجود پایگاه دریایی امداد و نجات در خرمشهر نیاز به یک استخر برای تمرین و آموزش امدادگران را ضرورت می‌بخشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر افزود: مکان نمایی و دیوارکشی استخر هلال‌احمر همچنین سوله،پمپ‌های آب‌ آن تأمین‌شده است، برای تکمیل ساختمان و نیازهای ثانوی استخر با کمبود اعتبار مواجه شدیم .

خیاط زاده، گفت: درگذشته بخشی به نام قایقرانی در سازمان جوانان هلال‌احمر خرمشهر فعال بود که اکنون سال‌هاست این بخش تعطیل است،

وی افزود: رودخانه کارون و حضور پایگاه دریایی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خرمشهر در آن زمینه لازم را برای فعالیت قایقرانی مهیا کرده است، توافق‌های اولیه‌ای با اداره ورزش و جوانان صورت گرفت در تلاش هستیم امسال باهم افزایی شاهد احیای قایقرانی سازمان جوانان خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.