تقویم روزانه‌ فوتبال؛

فحاشی با داور، مسابقه را نیمه تمام گذاشت

تقویم امروز فوتبال به مهمترین اتفاقات فوتبالی ۲۰ فروردین (۸ آوریل) اختصاص دارد.

فحاشی با داور، مسابقه را نیمه تمام گذاشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم امروز مهمترین اتفاقات فوتبالی که در چنین روزی رخ داده است را بررسی می کنیم.
 
نیمه تمام ماندن مسابقه به دلیل فحاشی
 
۲۰ فروردین‌۱۳۹۱،‌ دیدار پرحاشیه پرسپولیس و داماش به دلیل فحاشی تماشاگران نیمه تمام ماند.
ديدار پرسپوليس و داماش در شرايطي در نيمه اول برگزار شد كه توپ در ابتداي مسابقه بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود اما سرخپوشان كم‌كم بازي را در دست گرفتند و با پنالتي كه نصيبشان شد به گل رسيدند. البته در اين ميان داماش هم موقعيت‌هايي داشت اما نتوانست به گل برسد تا ميزبان پيروز به رختكن برود.

اما نيمه دوم حكايت ديگري داشت. پرسپوليس بازي را بد آغاز كرد و هرچه از زمان مسابقه مي‌گذشت، اين داماش بود كه توپ و ميدان را در دست گرفت و توانست به گل تساوي دست پيدا كند.

خوردن گل تساوي باعث شد تا پرسپوليسي‌ها بازي را عصبي ادامه دهند كه در نهايت منجر به اخراج مازيار زارع از ميدان شد. بازيكني كه در اين مسابقه نمايش بسيار ضعيفي داشت و نتوانست ميانه ميدان را در كنترل خود در بياورد.

10 نفره شدن پرسپوليس باعث شد تا داماشي‌ها به حملات خود ادامه دهند و گل دوم خود را هم وارد دروازه اين تيم كنند. اما اخراج محمد نصرتي كافي بود تا ورزشگاه منفجر شده و هواداران پرسپوليس محمود رفيعي را به شدت مورد عنايت قرار دهند! داوري كه به نسبت اشتباهات زياد و تاثيرگذاري در اين مسابقه داشت و حتي در صحنه قبل از اخراج نصرتي مي‌توانست بازيكن داماش را به علت خطا با اخطار جريمه شد.

فحاشي تماشاگران باعث شد تا كاسه صبر رفيعي لبريز شده و او چند بار بازي را متوقف كند و در اين ميان صحبت‌هاي علي كريمي هم با او فايده نداشت و در حالي كه يك دقيقه از وقت‌هاي تلف شده باقي مانده بود، رفيعي كه از فحاشي‌ها به شدت ناراحت شده بود توپ به دست سوت پايان را زد و ميدان را ترك كرد.

پس از مسابقه کمیته انضباطی نتیجه را به سود داماش اعلام کرد.
 
بیشترین باخت متوالی در انگلیس
 
۸ آوریل ۲۰۱۰، تیم فوتبال آلدماستون انگلیس چهلمین شکست متوالی اش را در لیگ این کشور متحمل شد و یک رکورد جدید را به ثبت رساند.

رکورد قبلی باخت های متوالی متعلق به تیم استاکپورت یونایتد انگلیس بود که در سال ۱۹۷۷ ، ۳۹ شکست متوالی را متحمل شد اما آلدماستون با چهلمین باختش این رکورد را شکست.
پس از این مسابقه، رئیس باشگاه گفت که عوامل زیادی برای ناکامی تیم وجود دارد و از دست بازیکنانمان در ابتدای فصل یکی از این عوامل است.

این تیم بازی بعدی خودش را مساوی کرد تا رکورد آنها در عدد ۴۰ متوقف شود.
 
گلزنی دروازه بان گالاتاسرای
 
۸ آوریل ۲۰۱۲، فرناندو موسلرا، دروازه بان تیم گالاتاسرای در دیدار جریان پیروزی چهار بر صفر تیمش، یک گل به ثمر رساند.

در این مسابقه، گالاتاسرای تیم مانیساسپور را شکست داد و با شش امتیاز اختلاف نسبت به فنرباغچه قهرمانی اش در لیگ مسجل شد.

تیم گالاتاسرای در این بازی تا دقیقه ۸۳ سه بر صفر از حریف پیش بود تا این که در این دقیقه داور یک پنالتی برای آنها گرفت. آنها تصمیم گرفتند تا دروازه بانشان این ضربه را بزند و موسلرا پنالتی را تبدیل به گل کرد. این تنها گل موسلرا در دوران بازی اش بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار