یک نماینده مجلس از رشوه‌هایی که برخی پزشکان بابت جراحی‌ها دریافت می کنند، انتقاد کرد.

به رشوه‌های دریافتی پزشکان نظارت کنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از حادثه گروگان‌گیری که در مشهد انجام گرفت،‌در حال حاضر باید تذکری به وزیر بهداشت بدهم،‌ متاسفانه در یکی بیمارستان‌های مشهد الرضا بیماری بستری می شود و پس از بیهوشی به اتاق عمل برده می‌شود در حالی که هیچ عمل جراحی بر روی وی انجام نشده است، مبلغی را از خانواده این شخص دریافت می کنند.

وی ادامه داد: نکته جالب این است که حتی پس از عمل جراحی که انجام نشده است روزهای متوالی پانسمان این شخص را عوض می‌کنند و پس از مدتی این شخص و خانواده‌اش متوجه می‌شوند اصلا عمل جراحی در کار نبوده است.

نماینده مردم مشهد با اشاره به رشوه‌های دریافتی توسط برخی پزشکان و روسای بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر به بهانه‌های مختلف پزشکان برای عمل های جراحی مختلف رشوه‌هایی دریافت می کنند، کی می خواهید به چنین مسائلی نظارت کنید تا پایان بیابد؟

پژمانفر با انتقاد از وزیر کار و تعاون و امور اجتماعی گفت: امروز ما شاهد تعطیلی کارخانه‌های شادیلون در مشهد‌الرضا هستیم که باعث اخراج هزار کارگر شده است. این موضوع حاکی از ضعف مدیریتی است که متاسفانه در مدیر کلی کار و تعاون و امور اجتماعی در خراسان وجود دارد که علی‌رغم همه پیگیری‌ها و ضعف هایی که وجود دارد هنوز هیچ اقدامی در جهت کنار گذاری این فرد گرفته نشده است.

نماینده مردم مشهد با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور و وزیر کشاورزی اظهار کرد: در سال 94 به دلیل‌های متفاوت خرید تضمینی شیر را پایان دادند که این موضوع باعث تنزل قیمت شیر بین دامداران و تولیدکنندگان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، رشوه ، عمل جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار