مسلمان: با برد استقلال همه چیز تمام نمی‌شود

محسن مسلمان گفت: امیدوارم روند گلزنی مان در دربی هم ادامه داشته باشد با برد استقلال همه چیز تمام نمی‌شود چرا که استارت اولیه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن مسلمان در جمع خبرنگاران گفت:پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می برد باید تمرکز کنیم در سه چهار هفته اخیر توانستیم گل بزنیم  امیدوارم روند گلزنی مان در دربی هم ادامه داشته باشد با برد استقلال همه چیز تمام نمی‌شود چرا که استارت اولیه است.
 
وی درباره اینکه آیا حساسیت دربی در عملکرد پرسپولیس تاثیر گذار است گفت:فکر نمی‌کنم حساسیت دربی عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد اما بازی حساسی است و نتیجه آن در ادامه بازی های لیگ تاثیر گذار خواهد بود تلاش می کنیم که امتیاز را بدست آوریم ما همیشه برای برد به میدان می رویم.
 
مسلمان درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس دچار غرور شده اند گفت:تنها چیزی که در تیم ما وجود ندارد غرور است و بازیکنان با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کنند دویدن و تلاش بازیکنان باعث نتیجه گیری می شود در حال حاضر ما با استقلال هم امتیاز هستیم و شرایط بین هر دو تیم مساوی است اما هدفمان کسب امتیاز این بازی و رسیدن به صدر جدول است.
 
وی تصریح کرد: دربی 82 دربی دوم من است نمی‌توانم نتیجه را پیش بینی کنم اما امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد.
 
مسلمان در مورد غیبت کمال کامیابی نیا در بازی دربی گفت:پرسپولیس در هر بازی یک بازیکن نداشت اما بازیکنان جایگزین به خوبی بازی کرده‌اند و پرسپولیس متکی به بازیکن نیست.
 
وی در پاسخ به این سوال که در هفت بازی گذشته موثرترین بازیکن پرسپولیس بود گفت:من اعتقاد به این چیزها ندارم همه اعضای این تیم در نتیجه بازی تاثیرگذارند پرسپولیس بازیکنانی دارد که می توانند کارهای فوق‌العاده انجام دهند اگر گل نزند ده موقعیت گل ایجاد می کنند.
 
مسلمان ادامه داد:پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد هدفمان قهرمانی است و تلاش می کنیم بهترین تیم را داشته باشیم همه دوست دارند که قهرمان شویم و این اتفاق باید بیافتد.
 
وی افزود:پرسپولیس با صدر جدول 16 امتیاز فاصله داشت اما الان هم امتیاز با تیم های صدرنشین هستیم فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد امیدوارم دربی مثل دربی رفت نباشد و تعادل برقرار باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای بازیکن روبرویش در استقلال اندیشیده است گفت:پست امید ابراهیمی با من فرق می کند او دفاع بازی می کند اما من هجومی سعی می کنم بهتر از وی بازی کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار