یزد؛

تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران در پایانه بار یزد

جمعی از کامیون داران به نشانه اعتراض در پایانه بار یزد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جمع کثیری از رانندگان کامیون و تریلر به نشانه اعتراض به میزان کرایه، نحوه توزیع بار و ضعف در نظارت و ارائه خدمات در پایانه بار یزد تجمع کردند.

اعتراض اصلی معترضین، نحوه توزیع بار اعلام شد،. برخی از رانندگان معترض با اشاره به توقف بیش از 20روز در محل پایانه و با بیان اینکه در طول ایام انتظار متحمل هزینه‌های گزافی شده اند اظهار داشتند: به طور مکرر شاهد اعلام بار توسط متصدیان پایانه بار بوده اند اما لیست اعلام شده با تعداد خودروهایی که بار دریافت کرده و از استان خارج می‌شوند همخوانی ندارد.

معترضین درخصوص نحوه توضیع بار بیان داشتند: نظارت درستی در اعلام بار وجود ندارد و برخی افراد سودجو با دریافت بخشی از بار اعلام شده اقدام به فروش نوبت بار با مبالغ متفاوت می‌کنند که سبب می‌شود عده زیادی  روز ها و هفته‌ها در صف دریافت باربمانند.

رانندگان معترض با اشاره به این که امروز با توجه به هزینه‌های جانبی، توقف طولانی مدت خودرو برای دریافت بار صرفه اقتصادی ندارد گفتند: باتوجه به افزایش هزینه ها، از سال گذشته تا کنون نسبت به افزایش کرایه بار اقدامی صورت نگرفته است.

بشیری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد در تماس تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد حاضر به توضیع و پاسخگویی نشد و هرنوع پاسخ در این خصوص را مشروط به اجازه معاون عمرانی استاندار دانست.

پیش از این نیز در سال گذشته تجمعات اعتراضی در خصوص نحوه توزیح بار از سوی کامیون داران در یزد برگزار شده بود که بشیری حل مشکل را مشروط به همکاری صنف رانندگان اعلام کرده و گفته بود: نظرما این است که برای حذف دلال و ارائه بار به صورت بی واسطه باید شرکت های حمل ونقل تشکیل و به میدان بیایند و در این زمینه منتظر امضاء صورت جلسه توسط صنف رانندگان هستیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار