31 فروردین پایان مهلت ارسال اپلیکشن «شب کوک»/ فریدون آسرایی تیتراژ پایانی را می‌خواند

برنامه «شب کوک» با تغییرات جدیدی از تابستان پخش می‌شود.

باربد بابایی کارگردان و مجری «شب کوک» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش تولید فصل دوم  و فضای شاد ایجاد شده بین داوران و مجری برنامه گفت: در حال حاضر در پیش تولید کار و ساخت دکور هستیم و تا پایان فروردین مهلت ارسال اپلیکشن‌های تلفن همراه است که بعد از آن زیر نظر داوران مسابقه دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: تغییرات بسیاری در برنامه خواهیم داشت که مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد و در بخش خوانندگی شرکت‌کنندگان روی سن به اجرای این موسیقی‌ها خواهند پرداخت که این خود گام بسیار خوبی در دیگر موسیقی‌های کشورمان خواهد بود و از اواسط تابستان هم روی آنتن شبکه نسیم خواهیم آمد.

خواننده تیتراژ ابتدایی حق نفر اول مسابقه «شب کوک» است  
هادی دمیرچی تهیه کننده «شب کوک» در ادامه در خصوص جایزه نفر اول این مسابقه عنوان کرد: برنده نفر اول این مسابقه تیتراژ ابتدایی این برنامه را می‌خواند که  در حال حاضر در مرحله اجرایی شدن است اما تیتراژ پایانی توسط یکی از داوران مسابقه اجرا خواهد شد که به احتمال زیاد فریدون آسرایی آن را خواهد خواند.

وی در مورد تغییرات بخش داوری در فصل دوم گفت:در بخش داوری تغییری نخواهیم داشت و در کنار چهار داور فصل اول، تنها یک خواننده دیگر به داوران اضافه خواهد شد.

دمیرچی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه «شب کوک» یک برنامه جدید و نوپایی در تلویزیون بود که در ابتدا با بی‌انصافی‌هایی روبرو شد اما ما با تمام قدرت این مسیر را طی کردیم و با نتیجه بسیار خوبی که دومین برنامه پربیننده تلویزیون در سال 95 بود مواجه شدیم و مزد زحماتمان را گرفتیم. البته دوستان بسیاری هم بودند که با دلگرمی‌هایشان ما را به ادامه را تشویق کردند. امیدوارم که در فصل دوم هم بتوانیم نظر مخاطبان را به این برنامه جلب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواهش می کنم مهلت ارسال اثار رایک هفته افزایش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
به نظر من شب كوك عالي تر از رغباي خارجي بود چون تو ايران تونست نظر مردم را جلب كند و برخلاف اونها داراي نقاط طنز بود مه ما ممنونيم بابت ساخت برنامه
ولي من خيلي از اطرافيانموديدم كه به خاطر شب كوك حتي ماهواره هاشونو قطع كردن و اين براي من خيلي جالب بو د .مجري وشومن درجه يك يكي از اصلي ترين عوامل ديده شدن برنامه بود
آخرین اخبار