مسلمان:

جای هادی نوروزی در دربی خالی است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من درباره اعداد 4و6 نظری ندارم اما جای شماره 24 در دربی خالی است.

جای هادی نوروزی در دربی خالی استمحسن مسلمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: امیدوارم قهرمان لیگ شویم و جام قهرمانی را بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی ببریم.
 
وی درباره ارزیابی‌اش از بازی دربی تصریح کرد: بازی سختی پیش رو داریم، همچنین هر دو تیم هم امتیاز هستیم و این بازی حکم فینال دارد، امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس تمام می شود.
 
مسلمان درباره پیش بینی‌اش از نتیجه دربی اظهار کرد: این موضوع کلیشه ای است و بازی دربی قابل پیش بینی نیست، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا تماشاچیان با رضایت کامل ورزشگاه را ترک کنند، ارائه بازی خوبی منجر به برد دربی می شود.
 
هافبک پرسپولیس بیان کرد: وظیفه ام پاس دادن به مهاجمان تیم است و قرار است پاس گل در دربی بدهم، بازی دربی باید به سود پرسپولیس تمام شود.
 
وی درباره بهترین خاطره‌اش از دربی بیان کرد: من بچه بودم که در دقایق پایانی علی کریمی با ضربه قیچی نتیجه را به تساوی کشاند، آن بازی قشنگ ترین دربی برایم بود.
 
بازیکن پرسپولیس در پایان درباره بدترین خاطره از دربی خاطر نشان کرد: 4 باخت متوالی پرسپولیس تلخ ترین دربی ام بود اما این روند بالاخره تمام شد، ما برای ششمین برد متوالی به میدان خواهیم رفت.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار