یزد؛

فعالیت٥٠٠ کانون مساجد در بخش اوقات فراغت

٥٠٠ کانون مساجد در بخش اوقات فراغت دریزد فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: فعالیت های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون ها برگزار شد.

رستگاری افزود: ما در بخش اوقات فراغت حمایت های ویژه ای داشته ایم که بیش از ٥٠٠ کانون در این راستا فعالیت داشتند.

رستگاری گفت: ما در تابستان گذشته بیش از ١٨ کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه ها فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه ها از جمله فعالیت های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه های مختلف در این بخش، ما می توانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون ها و اوقات فراغت است که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یزد در سال گذشته افزود: در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه ها و اعطای مجوزها فعالیت هایی انجام شدکه در مجموع تاکنون ١٤١ کتابخانه مجوز دار شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.

رستگاری افزود: حضور گروه سرود و تقویت این گروه سرود کانونی نیز از دیگر فعالیت های ما است که توانسته در سطح کشور فعالیت کند و یکی از فعالیت های این گروه نیز رونمایی از سرود کانون های مساجد در ١٨ اسفند سال گذشته بود.
این جلسه با حضور طاهریان معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور  وغیاثی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد برگزارشد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار