راه و شهرسازی در هفته ای که گذشت؛

ساخت مسکن مهر فاقد کارشناسی بود/ بی تاثیری تزریق وام مسکن در رونق بازار

حمایت از انبوه سازان قدمی در راستای خروج بازار ساخت و ساز از رکود تا پروهژه مسکن مهر که بدون کارشناسی ساخته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمبود پارکینگ در فرودگاه مهرآباد تا بی تاثیری تزریق وام مسکن در رونق بازار از مهم ترین رویدادهای راه و شهر سازی در هفته گذشته است:


تهران شهری که همواره رانندگان در آن با کمبود پارکینگ مواجه‌اند، حالا این‌بار مسافران در فرودگاه مهرآباد سوار بر هواپیما بخاطر نبود پارکینگ برای هواپیماها معطل شدند.


رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران گفت: یکی از پروژه‌هایی که بدون کارشناسی و بررسی‌های لازم طراحی و ساخته شد مسکن مهر است.


کارشناس مسکن گفت: اگر بیش از این نوسازی بافت‌های فرسوده بی‌توجهی صورت گیرد درآینده هزینه‌های گزاف‌تری بر دولت متحمل خواهد شد.



کارشناس مسکن معتقدند که حمایت از انبوه سازان قدمی در راستای خروج بازار ساخت و ساز مسکن از رکود است.


معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل اصلی مسکن مهر گفت: بزرگترین مشکل، تامین منابع مالی است و برای تامین آب و برق واحدها نیازمند تامین اعتبار هستیم .

یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت مکان‌هایی را برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته است که عملا مردم حاضر نیستند برای سکونت آنجا را انتخاب کنند و با این امر فقط سرمایه ملی دفن شد.


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تغییر الگوی مسکن و ساخت واحدهای کوچک در سال‌های اخیر گفت: سیاست دولت و برنامه وزارت راه و شهرسازی توسعه شهرهای میانی است.


یک کارشناس مسکن گفت: هدفمند شدن صنعت کشور در گرو مدیریت مسکن در چهارچوب توجه به شعار سال جاری است.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مسکن مهر شهرجدید مهاجران فاقد مترو و بیمارستان دولتی
آخرین اخبار