مدیر روستا:

استقلال برای نباختن دربی می آید و پرسپولیس برای بردن!

کارشناس فوتبال کشورمان از پیروزی شاگردان برانکو در دربی 82 سخن گفت.

علی اصغر مدیر روستا، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی 82 گفت: موقعیت 2 تیم در جدول به صورتی است که استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و همین موضوع سبب می شود تا دربی زیبا و جذابی را ببینیم. هر 2 تیم به 3 امتیاز فکر می کنند تا برنده دربی و در نهایت قهرمان لیگ برتر شوند اما می بایست مسائل حاشیه ای را کنار بگذارند و تنها به بازی فکر کنند تا بتوانند عملکرد درخشانی را از خود ارائه دهند.
 
وی درباره شرایط 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: پیشرفت پرسپولیس از ابتدای فصل تا به حال فوق العاده بوده و حتی پرسپولیس می تواند با ادامه همین روند ، قهرمانی در لیگ برتر را نیز کسب کند. برانکو پس از در اختیار گرفتن تیمش بسیار خوب عمل کرده و توانسته سرخ پوشان را از لحاظ فنی بسیار ارتقا دهد اما از سویی دیگر استقلال نسبت به ابتدای فصل افت محسوسی داشته و اگر این روند را در شهرآورد ادامه دهد ، بدون شک در مقابل پرسپولیس شکست خواهد خورد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در پایان بیان کرد: سرمربیان 2 تیم استقلال و پرسپولیس به طور کامل از شرایط جدول با خبر هستند و می دانند اگر مقابل یکدیگر به تساوی دست پیدا کنند ، اختلاف امتیازشان با استقلال خوزستان بیشتر می شود اما مطمنم در شهرآورد هشتاد و دوم استقلال برای نباختن به زمین بازی می آید و پرسپولیس برای بردن.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار