بندرعباس؛

پرداخت بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بندرلنگه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرلنگه گفت: پارسال ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تومان تسهیلات با هدف اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بندرلنگه پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مرتضی بخرد با اشاره به معرفی ۵۰۶ پرونده به بانک‌های عامل در سال گذشته افزود: از این تعداد ۴۰۹ پرونده موفق به دریافت اعتبار و ایجاد اشتغال شدند.

وی گفت: اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، از مهمترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرلنگه با اشاره به خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های تحت پوشش این کمیته برای اشتغال و خودکفایی افزود: این خدمات شامل آموزش افراد واجد شرایط خانوار‌های زیر پوشش در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی ، ارائه مشاوره‌های شغلی لازم، پرداخت تسهیلات اعتباری به نیازمندان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال است.

بخرد، ارائه آموزش‌های تکمیلی هنگام اجرای طرح‌های اشتغال، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی با قیمت مناسب، احداث و یا تأمین فضای مورد نیاز برای اجرای طرح‌های خودکفایی با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، معرفی متقاضیان نیازمند به بانک‌های عامل برای دریافت وام خوداشتغالی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.