رهبری کرکت پاکستان به دنبال دادن مسؤولیت به سرمربی تیم ملی کرکت افغانستان

گزارش‌ها می‌رسانند که کپتان پیشین تیم ملی کرکت پاکستان و سرمربی کنونی تیم ملی کرکت افغانستان در رهبری کرکت پاکستان به عنوان انتخاب‌‌‌کننده تعیین می‌شود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،یک سایت مربوط به کرکت(cricket.com.au) گزارش می‌دهد که انضمام‌الحق که سرمربی تیم ملی کرکت افغانستان است به عنوان انتخاب‌کنندۀ رییس در رهبری کرکت پاکستان تعیین می‌گردد.

بر بنیاد این گزارش، کرکت‌بورد پاکستان به دنبال تغییر رهبری انتخاب‌کننده است و هم‌چنان می‌خواهد سرمربی کرکت این کشور را نیز تبدیل کند.

رییس کرکت پاکستان شهریار خان با انضمام‌الحق دیدار کرده و برایش پست انتخاب‌کنندۀ رییس را در رهبری کرکت پاکستان پیش‌نهاد کرده‌است.

در همین حال انضمام به خاطر تصمیم‌گرفتن در مورد این پیش‌نهاد زمان خواسته تا با مسؤولان کرکت افغانستان صحبت کرده و به توافق برسد.

انضمام‌الحق با تیم ملی کرکت افغانستان دست‌آوردهای خوبی تا به حال داشته و شاگردانش درخشش‌های زیادی در مسابقات مختلف بین‌المللی کسب کرده‌اند.

او گفته‌است که نمی‌خواهد تیم ملی کرکت افغانستان را در شرایط کنونی ترک کند اما باید در مورد پیش‌نهاد کرکت بورد پاکستان هم با مسؤولان کرکت افغانستان صحبت کند و به یک توافق برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.