اجرایی شدن 127 مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته مشکلات 146 واحد تولیدی و صنعتی در کارگروه رفع موانع تولید مطرح و از 222 مصوبه این کارگروه، 127 مصوبه اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده گفت: عملیاتی کردن محورها اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت مهمترین هدف مجموعه صنعت استان در سال 95 خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست‌ها و راهکارهای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان تعیین و مصوب شده است، افزود: در سال 95 تمامی تلاش‌ها در جهت عملیاتی کردن این محورها به شکلی مطلوب است.

دیودیده اظهار داشت: حضور پر رنگ و اثرگذار بخش صنعت، انجام بیش از 40 درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور و پذیرفتن بخش عمده‌ای از وظایف و مسؤلیت‌ها؛ وزارت صنعت و معدن را به عنوان بازوی مهم و اثرگذار در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و بهبود اقتصادی کشور مطرح کرده است.

وی گفت: 10 سیاست اجرایی و 44 برنامه عملیاتی برای حوزه صنعت، معدن و تجارت در سطح کلان تعریف شده که باید با توجه به شرایط، ظرفیت‌ها و موقعیت استان بومی‌سازی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزایش سهم تولیدات صنعتی و معدنی، افزایش سهم صادرات صنعتی و معدنی و تجاری، جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، اصلاح شبکه توزیع و باز طراحی شیوه‌های نظارت بر بازار را مهمترین اهداف کمی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دانست.

دیودیده با اشاره به استقرار قرارگاه اقتصاد مقاومتی گفت: امیدواریم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی اجرا و واحدهای صنعتی و تولیدی استان را به سمت تولید کالاهای صادرات محور، با قیمت تمام شده مناسب، با کیفیت مطلوب و متناسب با نیاز بازار داخلی و خارجی هدایت کنیم.

وی افزود: در 32 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته مشکلات 146 واحد تولیدی و صنعتی در این کارگروه مطرح و از 222 مصوبه این کارگروه 127 مصوبه اجرایی و 95 مصوبه دیگر نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: مصوبه ، کارگروه ، موانع ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.