آبادان؛

اعزام مبلّغ مدرسه علمیه بهبهان به مساجد در ایام اعتکاف

۲۰ بانوی مبلّغ مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان برای اعزام به مساجد در ایام اعتکاف نام‌نویسی کرده‌اند.

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ معاون فرهنگی مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پر فیض اعتکاف، بانوان مبلّغ این مدرسه برای پوشش تبلیغی مراسم اعتکاف در سطح مساجد شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.
 آمنه جعفری با بیان اینکه ۲۰ مبلّغ این مدرسه در مراسم اعتکاف عهده‌دار برنامه‌های فرهنگی برای بانوان خواهند بود، افزود: این مبلّغان غالباً در زمینه پاسخگویی به سؤالات دینی معتکفان و آشناساختن آن‌ها با وظایف معتکفان فعالیت خواهند کرد. برگزاری برنامه‌های بزرگداشت میلاد حضرت علی (ع) و شهاد ت حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌های آنان است.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این مدرسه علمیه برای طلاب گفت: دوره سبک زندگی روزهای دوشنبه و دوره انس با قرآن و قرائت یک حزب قرآن روزانه در این مدرسه برگزار می‌شود. همچنین روزهای شنبه دوره آموزش تجوید برای طلاب تمامی پایه‌ها برنامه ریزی شده است.
 معاون فرهنگی مدرسه علمیه طوبی شهرستان بهبهان از آغاز دوره امر به معروف و نهی از منکر برای طلاب تمامی پایه‌های این مدرسه خبر داد و افزود: این دوره از فردا سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اعتکاف ، مبلغ ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.