زنجان؛

باز هم اعتياد به مواد افيوني قربانی گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان مصرف مواد مخدر و اعتياد به آن را خطرناكترين پديده جامعه امروزی دانست و گفت: جوان 34 ساله زنجاني بر اثر اعتياد شديد به مواد مخدر جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت:گرفتاري حوزه مواد مخدر بسيار گسترده است و نيازمند عزم جدي عموم مردم است و مي طلبد دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر، جامعه هدف و خانوادهها را نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر حساس و آگاه کنند.

وي افزود:نـتـيـجـه و عاقبت افرادي كه به مصرف مواد مخدر مبادرت مي ورزنـد بـايد درس عبـرتـي براي افراد ديگر بخصوص جوانان باشـد تا بخاطر شادي ها، خوشـي هـا و اثـرات كـاذب زود گذر و تحت تاثير دوستان ناباب هرگز حتي فكر مصرف آنها را نيز بـه خـود راه نـدهنـد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر برخورد جدي با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: عدم آگاهي مردم از آسيب هاي مواد مخدر يكي از مهمترين مشکلات محسوب مي شود و در اين زمينه نيازمند کار فرهنگي هستيم.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت:در اثر فوت جوان 34 ساله در بررسي اوليه مشخص شد اين فرد بر اثر اعتياد شديد به مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است.


انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.