اردبیل؛

تدارک ایستگاه و محل نصب اقلام تبلیغاتی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ایستگاه‌های تبلیغاتی شهرداری اردبیل در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس برای دو کاندیدای راه یافته به این مرحله تدارک دیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان افزود: ما به طور مساوی این ایستگاه‌ها و فضاهای تبلیغاتی کاندیداها را برای دو رقیب انتخاباتی معین کردیم تا فضایی فراهم آید که طرفداران و اعضای ستاد تبلیغاتی کاندیداها بتوانند در هر فرصتی پوسترها، بنرها و اقلام تبلیغاتی را در این مکان‌ها نصب کرده و عموم مردم را از برنامه‌های کاندیداها آگاه کنند.

وی تصریح کرد: ما در مرحله اول انتخابات کمترین تخریب‌ها و نابسامانی‌ها را در حوزه نصب پوسترها، بنرها و اقلام تبلیغاتی در فضاهای متفاوت شهر شاهد بودیم و بی‌قانونی‌ها به حداکثر شده بود که امیدواریم در دوره دوم نیز همین شرایط را با چسباندن عکس‌ها و پوسترهای کاندیداها در فضاهای تعیین شده شاهد باشیم.

لطف اللهیان جلوگیری از اسپری‌نویسی را به کاندیداها و هواداران آنها یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود در مرحله دوم انتخابات فضای مناسبی را در حرکت به سوی عقلانیت بیشتر در صحنه انتخابات به جای حرکت‌های احساسی شاهد باشیم تا در فضای سالم با تشخیص مردم شایسته‌ترین نفرات وارد مجلس شوند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با راهیابی دو کاندیدا به مرحله دوم انتخابات، تبلیغات آنها از 8 صبح پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا 8 صبح روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد تا در روز 10 اردیبهشت ماه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.