تقویم روزانه فوتبال؛

سریع ترین گل به خودی در فوتبال

تقویم امروز فوتبال به مهمترین اتفاقات فوتبالی 2 اردیبهشت (21 آوریل) اختصاص دارد.

سریع ترین گل به خودی در فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم امروز مهمترین اتفاقات فوتبالی که در چنین روزی رخ داده است را مرور میکنیم.
 
* آخرین مسابقه ایویچ روی نیمکت تیم ملی
 
۲ اردیبهشت ۱۳۷۷، تیم ملی ایران در آخرین مسابقه جام ۴ جانبه تهران به مصاف تیم ملی جامائکا رفت و با یک گل این تیم را شکست داد.

تک گل تیم ما را در این دیدار محمد خاکپور به ثمر رساند. تیم ایران در بازی اول خود دو بر صفر از مجارستان شکست خورده بود.

این مسابقه آخرین حضور تومیسلاو ایوویچ روی نیمکت تیم ملی ایران بود و پس از آن جلال طالبی جانشین او شد.
 
*سریع ترین گل به خودی در فوتبال
 
۲۱ آوریل ۱۹۹۶، تیم مترواستارز آمریکا در لیگ آمریکا، سریع ترین گل به خودی در فوتبال را زدند و ثانیه ۱۳ دروازه خود را باز کردند.

تیم مترو استارز در آن فصل لیگ ام ال اس، ستارگان زیادی داشت و بخت اول قهرمانی به حساب می آمد اما در اولین مسابقه فصل خود شکست خوردند. آنها در ۲۱ آوریل دومین مسابقه خود را برگزار کردند و در حضور ۴۱ هزار تماشاگر ورزشگاه تیمشان ، برابر نیو انگلند دروازه خود را در ثانیه ۱۳ باز کردند.

نیکولا کاریکولا ، مدافع مترو استارز روی ارسال بازیکن حریف به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد و در نهایت مترو استارز این مسابقه را با همین یک گل شکست خورد.
  
*ششمین قهرمانی پیاپی لیون
 
۲۱ آوریل ۲۰۰۷، تیم لیون فرانسه ششم قهرمانی پیاپی خود را در لیگ فرانسه به دست آورد و به تنها تیم در بین پنج لیگ معتبر اروپا تبدیل شد که توانسته چنین رکوردی را به جا بگذارد. این اتفاق در حالی افتاد که لیون در این روز هیچ مسابقه ای را انجام نداد.

لیون در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ با فاصله ۱۸ امتیاز نسبت به تیم دوم یعنی تولوز در صدر جدول قرار داشت . یعنی تولوز برای قهرمانی باید هر شش مسابقه خود را می برد و لیون نیز هر شش مسابقه را شکست می خورد.

اما در این روز تیم تولوز برابر تیم رن قرار گرفت و بازی را هم خوب شروع کرد. آنها تا دقایق پایانی از تیم رن دو بر یک پیش بودند اما دقیقه ۸۷ رن گل تساوی را به ثمر رساند و تیم لیون را قهرمان کرد.
تیم تولوز اما در پایان لیگ دوم نشد و مارسی نایب قهرمان شد و تولوز سوم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
نیکولا کوریکولا دیرترین گل به خودی رو زده!!!
آخرین اخبار