باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

چرا "درگیری نظامی" با ایران به نفع "هیچ کشوری" نیست؟ + تصاویر

درگیری نظامی با ایران، در منطقه به دلایلی به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مدتی است که  "باراک اوباما" رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا وارد منطقه شده تا با مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس و غرب آسیا دیدار کند.

تحلیلگران معتقدند ، این دیدارها به منظور گسترش روابط  فیمابین ایالات متحده و کشورهای منطقه صورت می گیرد و لذا جمهوری اسلامی ایران یکی از نقاط مشترکی است که دو طرف علاقه دارند درباره آن رایزنی کنند.

"باراک اوباما"  رئیس جمهور ایالات متحده در سفر منطقه ای  خود با طرح برخی ادعاها جمهوری اسلامی ایران را باز هم متهم کرد اما نقاط قابل ذکری در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا دیده می شود.


**بازخوانی اظهارات "اوباما"

"باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، در کنفرانس خبری در پایان نشست مشترک با سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در  "ریاض" و در پرسش و پاسخ با خبرنگاران گفت: دوستی و همکاری میان ما و عربستان در چند دهه گذشته ادامه داشته است. اوباما گفت: ایران به تعهدات خود بر اساس توافقنامه هسته ای عمل می کند. به نفع هیچ کشوری نیست با ایران درگیر شود. میان ما و کشورهای عضو شورای همکاری اختلافات تاکتیکی درباره ایران وجود دارد.

چرا درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست؟ + تصاویر

وی مدعی شد: ما تعامل ساده انگارانه ای نسبت به رفتارهای ایران در بعضی کشورهای منطقه نداریم. ما با اعضای شورای همکاری در این باره توافق نظر داریم که ایران برای تحریک و مداخله در امور کشورهای منطقه تلاش می کند. تهدیدات ایران در منطقه را درک می کنیم و برای اقدامات لازم آمادگی داریم.  وی گفت : آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای از بین بردن گروه (تروریستی) داعش متحد هستند.

وی خاطر نشان کرد: آتش بس در سوریه شکننده است و شاید شاهد فروپاشی آن باشیم. از  "ولادیمیر پوتین" خواستم  "بشار اسد" را تحت فشار قرار دهد. آمریکا و روسیه درباره گفتگوهای صلح سوریه با یکدیگر هماهنگی می کنند.  وی مدعی شد: برای برقراری صلح در سوریه "بشار اسد" باید از قدرت کنار برود. ما نمی توانیم باقی ماندن رئیس جمهور سوریه را در حکومت آینده این کشور بپذیریم، زیرا او بخشی از مشکل در این کشور است. ما از ادامه مذاکرات سوریه حمایت می کنیم. بهترین گزینه در سوریه، راهکار سیاسی است و همگان باید در آن مشارکت کنند.

 باراک اوباما  گفت: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، شریک خوبی برای ما در مبارزه با داعش است و با چالش های زیادی روبروست. چالش های فعلی در بغداد مذهبی نیست. عراقی ها باید درباره اوضاع کشورشان، خود تصمیم گیری کنند و اقدامات لازم را به نفع عراق انجام دهند.
 

**آمریکا پشتیبان لجستیکی و مالی داعش

تروریست های داعش چند سال است که در عراق و سوریه با  کمک های مالی و تسلیحاتی آمریکا و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند و همه این اقدامات داعش به دلیل پشتیبانی منطقه ای است که در 5 سال گذشته از این گروه تروریستی شده است.

نکته دومی که در سخنان  "اوباما" وجود دارد اینکه او معتقد است درگیری با ایران به نفع هیچ کشوری نیست. "اوباما" رئیس جمهور قویترین ارتش جهان در حالی این سخنان را به زبان می آورد که اخیرا جزیره کوچک بحرین ؛ ایران را به اقدام نظامی تهدید کرده است.

ایالات متحده آمریکا اگر توان اقدام نظامی علیه ایران را داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و یکی از دلایلی که گفته می شود درگیر شدن با ایران به نفع هیچ کشوری نیست ، توان بازدارندگی بالای جمهوری اسلامی است.


**ایالات متحده آمریکا اگر بداند با گزینه نظامی می توان کار خود را پیش ببرد ، هیچگاه  وارد فاز دیپلماتیک نمی شود

در حقیقت ایالات متحده آمریکا اگر بداند با گزینه نظامی می توان کار خود را پیش ببرد ، هیچگاه  وارد فاز دیپلماتیک نمی شود ؛ و این موضوع درباره عراق و افغانستان اتفاق افتاد و ایالات متحده به این دو کشور حمله کرد.

 امیر سرتیپ "احمد رضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که دشمن تلاش می‌کند از طریق جنگ نیابتی به جمهوری اسلامی ضربه بزند، یاداور شد: سال 2001 میلادی امریکایی ها که با تجهیزات نظامی انبوه و 180 هزار نیرو به منطقه آمدند نیامده بودند افغانستان و یا عراق را تصرف کنند؛ بلکه هدف آنها حمله به جمهوری اسلام ایران بود.

چرا درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست؟ + تصاویر

و با اشاره به این که استکبار در آن زمان متوجه شد که مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی بالاست و رهبری و نیروهای مسلح و مردم هوشمندانه آمده دفاع از کشور هستند، پس از 14 سال عقب نشینی مفتضحانه ای کردند و گروه‌های تکفیری را ایجاد نمودند. فرمانده نزاجا گرفت: جای هیچ گونه نگرانی نیست و اشراف اطلاعاتی کاملی بر تروریست‌ها وجود دارد و ما اعتقاد داریم این تهدیدات قبل از رسیدن به مرزها خنثی شود.


**جمهوری اسلامی قدرت موشکی بی بدیل منطقه است

دلیل دیگری که ایالات متحده آمریکا اشاره می کند درگیری با جمهوری اسلامی ایران به نفع هیچ کشوری نیست، این است  که جمهوری اسلامی قدرت موشکی بی بدیل منطقه است و انواع موشک های سطح به سطح را می سازد و ذخیره می کند.

چرا درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست؟ + تصاویر

چرا درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست؟ + تصاویر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دارا بودن انواع موشک های زمین پایه ، قطب بزرگ موشکی منطقه غرب آسیا به حساب می آید که می تواند در کمتر از چند ساعت چندین پایگاه نظامی آمریکا را به طور کامل ویران کند و این نه در سخن بلکه در عمل اثبات شده است.

سردار  سرتیپ "حسین سلامی"  جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران تابع اراده درونی نظام بوده که توسط فرماندهی کل قوا شکل می‌گیرد. جانشین فرمانده سپاه خاطر نشان کرد: پشتوانه اصلی قدرت دفاعی کشورمان، منزلت حیات و بقای ماست.


چرا درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست؟ + تصاویر


یک دلیل بسیار مهم که باعث شده "اوباما" کشورهای منطقه را به عدم درگیری با ایران تشویق کند، این است که جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس فاز تهدیدات نظامی را پشت سر گذاشته است . ایران در دوران دفاع مقدس ده ها عملیات موفق را انجام داد و هزاران کیلومتر مربع از خاک کشورمان را از ارتش رژیم بعثی که در قالب یک نیروی نظامی جهانی شکل گرفته بود ، پس گرفت.

البته "اوباما" در موضوع سوریه معتقد است که "بشار اسد" باید کنار برود و ین در حالی است که جمهوری اسلامی و روسیه معتقدند که روند سیاسی سوریه باید توسط مردم این کشور صورت بپذیرد و آمریکا نباید دخالت کند.


"علی اکبر ولایتی" رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه عنوان داشت: آمریکا با هزاران سرباز به دنبال حضور نظامی در عراق بود و در پنج سال اخیر تلاش کرده تا "بشار اسد" را سرنگون کند و چون ایران به ستون فقرات مقاومت و بازوی آن یعنی "حزب الله"  کمک کرد و چون آمریکا شکست خورده با یک زبان نرمی می گوید ایران کمک کند تا "بشار اسد" نباشد؛ باید گفت به شما چه ارتباطی دارد که رئیس جمهور سوریه باشد یا نباشد و مردم این کشور در این زمینه تصمیم می گیرند.

در مجموع به دلیل  "توان نظامی و موشکی بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه" ، "نفوذ سیاسی و معنوی محور مقاومت در منطقه غرب آسیا" و "تجربیات بالای فرماندهان نیروهای مسلح ایران در دوران دفاع مقدس" ، درگیری نظامی با جمهوری اسلامی به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۲۳:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به نظر بنده ایران باید فکر کند فقط خودش تو دنیا هست و شروع به ساخت هواپیمایی درحد نسل ۴.۵ کند همچنین بالگرد هجومی در حد زد۱۰چین کند همزمان توسعه موشکی وپهپادی را نیز پیش ببرد در زمینه دریا ساخت ناوشکن مجهز موشک‌های مافوق صوت کروز بگذارد ودر زمینه انواع رادارها بشدت کار کند
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۳:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر آمريكا درود بر رهبر عزيزمان سيد على ❤️❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۲۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
دلم میخاد سپاه موشکی بسازه هزار برابر قویتر از بمب اتم تا این عربهایه ترسو این همه پشت سر آمریکابرا ما گارد نگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر دلاوران ایرانی که زحمت های زیادی کشیدند تا ذره ای دشمن نتواند نفوذ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام و عرض ادب و احترام
عنوان شعر «انقلاب و اهل بیت»
انقلاب ما چو خورشیدی جهان افروز شد
با تأسی از حسین بن علی پیروز شد
انقلاب ما به راه دین و قرآن می رود
در رکاب اهل بیت چون شیر یزدان می رود
اهل بیت حق کنند اکنون نظر بر انقلاب
با دعای خود کنند دفع خطر بر انقلاب
ای امام مهربان راه را به ما دادی نشان
این تو بودی تا که ایران را نمودی جاودان
تا که بودیم ما اسیر ظلم و استبداد شاه
همچو یک برده اسیر جور آن بیدادشاه
آمدی ما را رهانیدی ز دست ظلم و کین
رحمت حق بر تو و بر روح تو صد آفرین
حجت حق مهدی صاحب زمان ما را بس است
دشمنان دین و قرآن در نظر ما را خس است
ما چو نوشیدیم از آن جام و می صهبای عشق
خس نمی آرد دوام در پیش این دریای عشق
چون عنایت می نمایند اهل بیت بر ما نظر
انقلاب ما شده عاری ز ظلم و هر خطر
تا که ما را هل بیت در راه حق یاری کنند
با دعای خیرشان بر ما نکو کاری کنند
بیم ز آمریکا و اسرائیل نداریم در جهان
با ولایت زنده ایم و اهل بیت یارانمان

سروده یوسف عابدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یه کلام ایران و ایرانی جماعت زیر بار زور نمیره
انها هم باید به یاد بیارن جنگ 8 سال دفاع مقدس رو که جوان های ما با کلاشنیکوف جنگیدن در مقابل بهترین سلاح های اونا حالا ما خودمون بهترین سلاح ها رو میسازیم خدا به کشوری که به خاک ایران حمله کنه رحم کنه چون بد از اولین شلید دومین شلیکی وجود نخواهد داشت
Germany
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
جهاد درب ی از درب های بهشت برین است.(ما عاشق شهادتیم ) ملتی که شهادت در نظر دارد پیروز است.
یادمان نرود که اگر شهید نشویم ،خواهیم مرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
حزب الله به اذن ولطف الله پيروز است .الله اكبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ببینید اونایی که به اوباما کدخدامیگن ببینند که کدخداشون از ایران می ترسه ولی اونا...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
از کشورهای دین دار می خواهم به کمک مردم نیجریه بروند،تا بوکوحرام را نابود کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مردم سادی من هیچ وقت فکر نکنید که اونا از توان موشکی ما واهمه دارن ..نه
اونا از ملت ما میترسن ملتی که با دست خالی تونست 8سال مقاوت کنه ملتی که
تونست به تنهایی بدون هیچ کمکی از خاکش دفاع کنه ...غیرت وحدت وشجاعت ما اونارو می ترسونهl
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
جانم فدای رهبر م ❤❤❤❤جانم فدای وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
جانم فدای رهبرم .جانم فدای وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرگ بردشمنان اسلام و ايران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اصل نیروی ایران نیروی معنوی ما در روحیه دفاع از ارمانهاس
-
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما آمریکا را زیر پا میگذاریم امام خمینی انشاالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایران امروز هزاران برابر از زمان جنگ تحمیلی قدرت داره.در این هیچ شکی نیست.چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ تجربه جنگی.همونطور که رهبرمون فرمود ایمان جوانان امروز از جوانان دیروز بیشتر نباشه کمتر نیست و اینو تو سوریه شاهدیم.پس قدرت اصلی ایمان و غیرت جوانان این مملکت است و بس.پس به همین دلیل درگیری نظامی با ایران به نفع هیچ کشوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگیر شدن با ایران یعنی نابودی اعراب و اسرا ئیل و پایگاهای امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگیری با ایران یعنی پایان تمام حکومت های سلطنتی شیوخ عربی و قطع کامل منافع امریکا و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
دستمان روی ماشه است.بشماره ی 123 اول اسرائیل و بعد بقیه.سران صهیونیستی عربستان هشدار میدهیم خشم ایران شما را نابود می کند. پول نفت خیلی چاقتان کرده وهابیهای کافر.وای بروزی که آقا سید علی اذن دهد.آن روز ، روز خاری و زوالتان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
انشاالله به حول قوه ی الهی به زودی شاهد رونمایی موشک های بالستیک فراصوت با برد نه هزار کیلومتر خواهیم بود . الحمد الله
-
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اسد رفتنیست تنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگير شدن با ايران مساوي نابودي کشور مهاجم، هر کشوري که باشد.
درود بر نيروهاي نظامي ايران
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر قدرت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا قوت ...بادیدن این همه قدرت از ایران به خودم میبالم که ایرانم...واقعا بچه ها خسته نباشید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیشک جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد وبرنده این جنگ ایران است !تاریخ باید ورق بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرگ بر دشمنان داخلیه کشور که مخالف پیشرفت موشکیه ایران عزیز هستن ،انشالا روزی برسه که عربستان و نوچه های عرب و بی غیرتش زیر چکمه فولادیه جوانان ایران. حزب الله لگد مال بشن،جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواب دیدم آمریکا بجای ارتش و جنگ افزار با مواد غذایی و پول درب خانه های افقانستان و عراقی ها را یکی یکی میزند و بعد از معذرت خواهی و کلی احساس شرم جبران خسارت می کند من تا خواستم بگم به ما هم خسارت بسیار رسیده از خواب بیدار شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش تو اقتصاد هم قوی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام انشاالله ایران همیشه سرفرازو سربلند باشه.اگرهرکشوری قصد حمله به ایران روداشته باشه ماجوانان مثل شهدای هشت سال دفاع مقدس جانمان روبرای امام زمان ورهبری فرزانه وناموسووطن فدامیکنیم
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
آمریکا عامل تفرقه و جنگ در خاورمیانه هستش و هیچ موقع به نفع دیگر کشورها کاری انجام نمیده.
مرگ بر آمریکا
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
چون ایرانی غیرت دارند چه مردچه زن .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مگر آمریکا فقط بدونه که قدرت ایران بزرگ چه مقدار است.به خداقسم رژیم بحرین ورژیم سعودی ورژیم امارات ودیگر رژیم های نجس حوزه خلیج فارس رابه هم میدوزیم.این راازروی تجربه میگویم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایی اگه هر کشوری بخواد با ایران درگیر بشه جنگ جهانی سوم راه میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایجاد هر گونه درگیری نظامی با ایران بهانه لازم را برای حمله تهاجمی و نابودی کامل اسرائیل به ایران خواهد داد و اوباما از این موضوع بخوبی آگاه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایران نه فقط در زمینه تسلیحات موشکی،بلکه در زمینه سایبری هم فوق العاده قوی عمل کرده.و تا وقتی که ایران با اتکا به اعتماد به جوانان و استفاده از تجربه فرماندهان پیش میرود شکست ناپذیر خواهد بود.
زنده باد ایران و ایرانی...
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
شلیک اولین گلوله به سمت ایران توسط هرکدوم از این کشورهای توخالی حاشیه خلیج فارس (که هرگز جرات چنین کاری را ندارند) و یا هر کشور دیگری ،یعنی باران شدید موشکهای بالستیک فوق سنگین سپاه پاسداران و ارتش بر روی اسرائیل و پایگاه های امریکا در منطقه در شعاع 200 کیلومتری از مرزهای ایران
پس آمریکا با آگاهی از این موضوع هرگز چنین غلطی را نمی کند
جانم فدای ذره ذره از خاک وطنم
پاینده باشی رهبر
درود بر نیروهای مسلح و فرماندهان قدرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر ایران سرداران دلاور ایران کل ایران اماده ایم حتی ته دلشون بخای میگم گردنمون میزنیم بخاطر ناموسمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
امریکا هیچ غلطی نمی کند ( امام خمینی)
Czechia
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکا جنایتکار
تا آخر ایستاده‌ایم
Germany
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد سربازان شجاع وطنم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
در گیر با ایران شکست ابهت استکبار و نابودی اسرائیل را صد در صد در پی خواهد داشت چرا که ما ایرانیان دل پری از امریکا و اسرائیل داریم و خیلی ضربه ها و ضررها را ملت ایران از اینها و سایر استکبار تا حال دیده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگیری با ایران یعنی آغاز جنگ جهانی
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۱:۵۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگیری با ایران یعنی نابودی امریکای غده ای سرطانی
آخرین اخبار