کارگردان نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» از روند اجرای این اثر گفت.

نازنین والاجم کارگردان نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر نمایشی خود بیان کرد: داستان درباره زندگی زنی است که مراسم ازدواج دومش بر هم می‌خورد و همه را جز خودش مقصر این اتفاق می‌داند و ...

وی در خصوص انگیزه خود از نوشتن و روی صحنه بردن این اثر عنوان کرد: امروزه هر کدام از ما با زاویه دید خودمان مسائل را قضاوت می‌کنیم و همین مسئله و پیامدهای ناشی از آن، باعث شد تا این موضوع را روی کاغذ بیاورم.

وی با اشاره به برخی تغییرات در روند اجرای نمایش، اظهار داشت: نمایش در ابتدا به صورت مونولوگ بود، اما رفته رفته دیالوگ هم به آن اضافه شد. با این تفاسیر به اجرای پرفورمنس رو آوردم؛ زیرا از این طریق، راحت‌تر می‌توان با مخاطب ارتباط برقرار کرد.

وی درباره مشکلات به وجود آمده تا مرحله اجرا گفت: استرس زیادی را تا به اجرا در آوردن این اثر متحمل شدم؛ از اجاره سالن گرفته تا اتفاقات دیگر. دست آخر هم سالنی که مناسب اجرا و جذب مخاطبان باشد، یافت نکردیم و قرعه به نام تماشاخانه «هامون» افتاد.

والاجم در این راستا افرود: به لحاظ اجرایی احتیاج به یک تماشاخانه‌ای که دارای بلک باکس باشد، داشتم؛ چرا که اشراف تماشاگران بر نمایش، می‌تواند به مفهوم اثر کمک کند که این سالن همین خصوصیت را داشت.

گفتنی است؛ نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» به کارگردانی و نویسندگی نازنین والاجم در تماشاخانه «هامون» از ۲۴ فروردین الی ۲۴ اردیبهشت روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار