افتتاح اورژانس بین جاده‌ای دژسلیمان گچساران/خانه بهداشت هفت‌چشمه به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: اورژانس بین جاده‌ای روستای دژسلیمان گچساران فردا و با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ستار اسدپور افزود: شبکه بهداشت و درمان گچساران طی هفته سلامت در این شهرستان چندین پروژه را به بهره‌برداری می‌رساند.

وی از افتتاح اورژانس بین‌جاده‌ای روستای دژسلیمان خبر داد و گفت: این اورژانس بین جاده‌ای با حضور مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به احتمال زیاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره‌برداری می‌سد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این طرح با اعتباری افزون بر 6 میلیارد ریال با اختصاص یک آمبولانس احداث شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته سلامت گچساران بهره‌برداری از ساختمان جدید خانه بهداشت هفت‌چشمه بوده که با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

اسدپور با اشاره به برخی اقدامات شبکه بهداشت و درمان گچساران طی سال گذشته یادآور شد: احداث ساختمان جدید خانه بهداشت بن‌پیر با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال، راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت گچساران با پذیرش 20 دانشجو در رشته تکنیسین دهان و دندان و خرید یک دستگاه ماموگرافی برای غربالگری سرطان سینه در بانوان با اعتباری افزون بر 6 میلیارد ریال از اقدامات سال گذشته بوده است.

این مسئول در شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: افتتاح باشگاه مثبت برای بیماران ایدزی و خانواده‌های آنها، نصب و راه‌اندازی تلویزیون در مرکز شهر دوگنبدان در راستای ارائه مطالب آموزشی و راه‌اندازی نخستین مرکز DIC بانوان در جنوب کشور با پذیرش 50 نفر از دیگر اقدامات سال گذشته شبکه بهداشت و درمان گچساران بوده است.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.