فتاحی: سازمان لیگ در جنجال های اهواز بی تقصیر است

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر، سازمان لیگ را در حواشی بازی دیروز استقلال اهواز و پرسپولیس بی تقصیر دانست.

فتاحی: سازمان لیگ در جنجال های اهواز بی تقصیر استسعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ درباره حوادث و درگیری های دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس تهران گفت: به عنوان یکی از مسئولان سازمان لیگ ، 2 هفته پیش در نامه ای رسمی از شورای تامین استان خوزستان درخواست کردم با توجه به استقبال پرشور هواداران استقلال اهواز و پرسپولیس از این دیدار و ظرفیت کم جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی، مقدمات برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر را فراهم کنند اما این سازمان به انجام بازی استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تاکید داشت. مسئولان شورای تامین استان خوزستان اعتقاد داشتند که می توانند این بازی را در آرامش کامل و بدون هرگونه جنجالی برگزار کنند.

وی افزود: استقلال اهواز از ابتدای لیگ پانزدهم بازی های خانگی خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرده و به طور طبیعی تمایل داشت از حق میزبانی خود استفاده کند. زمانی که شورای تامین، تضمین کرد که امنیت 2 تیم و هواداران را در ورزشگاه تختی فراهم می کند، سازمان لیگ نمی توانست از حق میزبانی استقلال اهواز  و تضمین شورای لیگ صرف نظر کند . به همین دلیل ما مسئولیت برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی و عواقب بعدی آن را به باشگاه استقلال اهواز و شورای تامین استان خوزستان واگذار کردیم.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره این که اتفاقات جنجالی در ورزشگاه های اهواز سابق دارد و پیش از این هم حوادث اینچنینی در بازی فولاد و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر رخ داده بود، اظهار کرد: من به عنوان ناظر دیدار استقلال و فولاد در ورزشگاه غدیر حضور داشتم و اعتقاد دارم اتفاقات آن بازی، بزرگ نمایی شد. حوادث آن دیدار جزء مسائل جنجالی اما طبیعی فوتبال است که ممکن است در تمام ورزشگاه های ایران و جهان تکرار شود. دلیل سازمان لیگ برای برگزاری بازی استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر بزرگی این ورزشگاه و دوری آن از مرکز شهر بود. این امر احتمال به حاشیه رفتن بازی را حتی با حضور تماشاگران زیاد کاهش می داد اما سرانجام با تصمیم شورای تامین استان خوزستان دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی انجام شد و عواقب آن را هم دیدید. با توجه به جنجال های بازی دیروز همان گونه که رئیس سازمان لیگ اعلام کرده تا اطلاع ثانوی هیچ بازی حساسی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار