اصفهان؛

تولیدنخستین اپلیکیشن نیروگاهی اندرویدی کشور

نخستین اپلیکیشن نیروگاهی اندرویدی کشور با عنوان اسپاد نیرو با همکاری نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: هم اکنون در صدور کارت تعمیرات که  از کارهای روزانه و مهم در نیروگاه‌های کشور است، نیازمند رايانه اي ثابت در مکانی مشخص است که با استفاده از نرم‌افزار تولید شده این نیاز مرتفع شده و کاربران قابلیت صدور کارت را در هر نقطه و هر زمان دارند.

سیدعلی افتخاری افزود: از سایر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان امکان اعتبار سنجی کاربران، تنظیمات ارتباط با سرور ، نمایش وضع اتصال برخط به سرور، صدور کارت تعمیرات، جستجو بر اساس تاریخ، کد کاربری، شماره کارت تعمیرات، ذخیره کارت صادر شده به صورت آفلاین و ثبت آنلاین، صدور کارت ممیزی و ویرایش کارت صادر شده را نام برد.

وی گفت: این طرح قابلیت بهره‌برداری در همه نیروگاه‌های کشور را دارد و گام مهمی در توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه به شمار می‌رود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر افزود: این اپلیکیشن در مدت سه ماه طراحی شده و به‌عنوان نخستین اپلیکیشن اندرویدی نیروگاه‌های کشور به مرحله بهره‌برداری رسیده است.


انتهای پیام/م - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.