لطفی: نفت به یاد مهرداد به میدان می‌رود/ به نتایج ضعیف سپاهان کاری نداریم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد تیمش به یاد مهرداد اولادی مقابل سپاهان بازی می‌کند.

لطفی: نفت به یاد مهرداد به میدان می‌رود/ به نتایج ضعیف سپاهان کاری نداریمسعید لطفی در گفت و گو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ درباره دیدار تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: این دیدار برای رسیدن ما به کسب سهمیه آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یقین کار دشواری مقابل سپاهان پیش روی ماست،‌چرا که حریف اصفهان حتی در بدترین وضعیت نیز تیم با کلاس و با شخصیتی است.
 
مدافع تیم نفت تهران درباره درگذشت ناگهانی هم‌تیمی سابقش گفت:‌ درگذشت ناگهانی مهرداد برای همه جامعه ورزش شوک بزرگی بود. این ضایعه را به خانواده اولادی تسلیت می‌گویم. برخی بازیکنان نفت که ارتباط نزدیکتری با مهرداد داشتند، روزهای اخیر از لحاظ روحی کاملاً به هم ریخته‌اند. ما برای شادی روح مهرداد مقابل سپاهان به میدان می‌رویم و مطمئنم مهرداد از آن بالاها ما را تشویق می‌کند.
 
وی افزود: نفت به نتایج ضعیف سپاهان در هفته های اخیر و تغییر سرمربی این تیم توجهی ندارد، چرا که در ترکیب این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند که در لحظات سخت به راحتی می توانند نتیجه بازی را به سود تیمشان تغییر دهند.
 
مدافع نفت تهران درباره وضعیت این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر گفت: پس از تعطیلات نوروز روند تمرینات ما به گونه ای بود که در هر بازی برای برد به میدان می‌رود. با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم و خود را به مدعیان کسب سهمیه آسیا کاملاً نزدیک کردیم. درست است که باشگاه نفت وضعیت نابسامانی و تکلیف نامشخصی دارد اما تمام تمرکز ما بر کسب بهترین نتایج معطوف شده است.
 
لطفی ادامه داد: قهرمانی لیگ برتر با وجود شرایط مناسب برخی مدعیان صدر جدولی کاری دور از دسترس است اما برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا، بخت بالایی داریم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار