زاهدی:

200 میلیون به نام آذرخش و به کام مسوولان استان شد/ سوء مدیریت در استان موج می زند

سرپرست تیم فوتسال آذرخش گفت: معلوم نیست 200 میلیون تومانی که مسوولان ادعای پرداخت آن را به آذرخش کرده اند، کجاست.

زاهدی: 200 میلیون به نام آذرخش و به کام مسوولان استان شد/ سوء مدیریت در استان موج می زند
موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش در گفتگو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ گفت:تا کنون هیچ بحثی مبنی بر مشخص شدن وضعیت تیم فوتسال آذرخش صورت نگرفته است و تمام اعضای این تیم در بلاتکلیفی به سر می برند تمام این مشکلات تنها یک دلیل دارد و آن هم به مدیریت ورزشی  ضعیف مسوولان ورزش استان برمیگردد.

آذرخش راه خود را از لیگ دسته 2 آغاز کرد و به لیگ برتر رسید و در تمام این مدت مسوولان ورزشی کوچکترین نقشی نداشتند و صعودمان به جمع بهترین های فوتسال کوچکترین ارزشی برایشان نداشت.

وی افزود: سوء مدیریت در اداره ورزش و هیات فوتبال استان به وضوح به چشم می خورد حداقل از رییس هیات فوتبال که برای عضویت هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کاندید شده بود انتظاراتی داشتیم. همین که تیم های والیبال و فوتبال ساحلی از لیگ برتر به لیگ دسته یک، تیم فوتبال از لیگ دسته یک به لیگ دسته دو سقوط کردند بزرگترین دلیل بر سهل انگاری برخی مدیران ورزشی استان است. البته معتقدم این مسائل اتفاقی نیست و مسوولان آرزو دارند هیچ تیمی در رده ورزش قهرمانی فعالیت نداشته باشند زیرا در این صورت کسی به کارها نظارت نمی کند و این تدبر نداشتن به چشم نمی آید و در نمتیجه مسوولان به اهداف خود می رسند.

زاهدی در ادامه بیان داشت: در یک برنامه استانی یکی از مسوولان اداره ورزش عنوان کرد که 100 میلیون پرداختی به تیم آذرخش داشته و تا چند روز دیگر نیز 100 میلیون دیگر نیز به مسوولان تیم پرداخت خواهیم کردف هر کسی که این صحبت ها را شنید این تصویر در ذهنش ساخته شد که ما حتی با پول هم قابلیت اداره تیم را نداریم، بی خبر از این که تمام این صحبت ها کذب محض است و ما حتی یک ریال هم از اداره ورزش دریافتی نداشتیم و حالا این مبلغ را چه کسی داده و چه کسی گرفته فقط خدا می داند. تنها دریافتی ما مبلغ 45 میلیون تومان آن هم با رایزنی مدیرعامل تیم با یک سازمان بود که به تیم تزریق شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر با مشکلات جانبی درست و پنجه نرم نمی کردیم تا کنون باید تیم برای رقابت ها آماده می شد ولی با وجود اینکه سعی به بهره گیری از نیروهای بومی  داریم حتی شرایط مساعد و معقولی را برایمان فراهم نمی کنند. از سوی دیگر بایبد برای ترمیم نقاط ضعف تیم بازیکنانی با شرایط متوسط به بالا را جذب کنیم اما با گذر زمان همین نفرات را هم از دست خواهیم داد  زیرا ضعف مدیریت ورزشی هر روز به ما آسیب می زند و از دست هیچ کس کاری ساخته نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار