یزد؛

ضرورت تمامی دست اندركاران انتخابات امانت داری در رأی مردم

استاندار يزد گفت: ضروري است تمامي دست اندركاران، مجريان و ناظران انتخابات امانت دار رأي مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد وخاطره سردار شهيد منتظرقائم اظهار گفت: خوشبختانه انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم و به صورت قانونمند برگزار شد.
سيدمحمد ميرمحمدی افزود:مردم با اعتماد كامل به دست اندركاران انتخابات در اين مرحله شركت كردند و اين اعتماد مردمی سرمايه بسيار بزرگی است كه بايد آن را قدر بدانيم و حفظ كنيم.
وی افزود: شايسته است تمام عوامل اجرايي و نظارتی انتخابات در مرحله دوم و در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد با رعايت اصل بی طرفی امانت دار رأي مردم باشند.
ميرمحمدی تصريح كرد: برای ما هيچ يك از دو داوطلب حاضر در اين مرحله تفاوتی ندارد و هر كس كه اكثريت رأی مردم را به دست آورد مورد احترام و حمايت مسئولان ارشد استان است.
عالی ترين مقام اجرايی استان اظهار داشت: هر دو نامزد افرادی آگاه، باتجربه و دارای سوابق خوب خدمت به مردم هستند و از قوانين انتخاباتی به خوبی آگاهی دارند ضمن اينكه جلسات توجيهی با آنها و رؤسای ستاد انتخاباتی شان برگزار شده است.
وی  با بيان اينكه حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد وسيع ترين حوزه انتخابيه كشور است و دارای شرايط و حساسيتهای ويژه ای مي باشد تأكيد كرد: نبايد كوچكترين خدشه اي به رأي مردم و سلامت انتخابات وارد شود.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : با مشاركت بالاي مردم شهرستانهاي مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد نماينده شايسته ای از اين حوزه انتخابيه به مجلس شورای اسلامی راه يابد و بتواند گامهای مؤثری در مسير توسعه استان بردارد.

فرماندار شهرستان مهريز نيز در اين جلسه اظهار داشت: تمام تجهيزات و تمهيدات لازم براي برگزاری سالم، قانونمند و باشكوه انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شورای اسلامي در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد فراهم شده است.
سيدمحمد رستگاری ادامه داد : تمامی عوامل اجرايی بازرسی، نظامی و امنيتی به وظايف خود به خوبی آگاه هستند و جلسات آموزشی و توجيهی متعددی در اين رابطه برگزار شده است.
رستگاری خاطرنشان كرد: مشاركت بالا و حضور گسترده و آگاهانه مردم در اين انتخابات موجب عزت و اقتدار بيشتر ايران اسلامی خواهد شد و اميدواريم بتوانيم در سريع ترين زمان ممكن نتايج مرحله دوم انتخابات را در اختيار رسانه ها و مردم قرار دهيم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار