ایلام؛

مجریان ودست اندرکاران انتخابات قانون را ملاک عمل خود قرار دهند

فرماندار دهلران در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به دهم اردیبهشت ماه و اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان افزود: مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید رعایت قانون و مقرارت در امر انتخابات را مد نظر داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛امید علی سبزی انتظار مردم و حاکمیت از مجریان را اجرای درست وتوام با صحت وسلامت انتخابات ورعایت قانون دانست وافزود: فراهم کردن زمینه برای حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات از نکات مهم وبرجسته ای است که باید به دقت مد نظر مجریان،کاندیداها و هواداران آنها باشد.

فرماندار دهلران  با اشاره به راه یابی دو کاندید به مرحله دوم در این حوزه انتخابیه افزود: هر کس از این دو نفر که منتخب مردم باشند برای همه قابل احترام است و بعنوان نماینده به وظایف قانونی خود می پردازد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره افزود: مدیران حق استفاده از امکانات اداری له یا علیه هیچ کاندیدی را نداشته و باید با احساس تکلیف،توجه به قانون وشرع به وظایف خود عمل کنند.

وی بر لزوم فراهم کردن امکانات برای اجرای دور دوم انتخابات تاکید کرد وافزود: همه باید در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم داشته باشند.

سبزی اجرای موفق انتخابات را از سیاست ها داخلی دولت برشمرد وافزود: تایید صحت انتخابات در تمام حوزه ها و اجرای مر قانون از مهمترین موفقیت های دولت در عرصه انتخابات مجلس دهم است.
 
 
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.