شماره 118؛

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید + دانلود

پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی ها و بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را دریافت کنید با ما همراه باشید. در ادامه پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندرویدی +دانلود


نرم افزار ذخیره و مدیریت رمزهای عبور SafeInCloud

با افزایش سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی در دنیای امروزی، اکثر کاربران حداقل از ده‌ها ایمیل، نام کاربری، آیدی و شناسه‌ی مختلف بهره‌مند هستند که طبیعتا هرچه تعداد این اکانت‌ها بیشتر شود، به خاطر سپردن رمز عبور آن‌ها نیز دشوارتر خواهد شد مگر آنکه برای تمامی اکانت‌ها از یک پسورد یکسان استفاده کنید که با این‌کار، با وجود آنکه خود را از فراموشی رمزها نجات داده‌اید، در عین حال نفوذپذیری اکانت‌هایتان افزایش می‌یابد. در این بین راه‌های مختلفی برای جلوگیری از این موضوع ارائه شده است که یکی از آسان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های ممکن، استفاده از نرم افزار‌های مدیریت رمز عبور است.

Password Manager SafeInCloud نیز یکی از نمونه‌های موفق این نرم افزار‌ها است که با ارائه‌ی یک مکان امن، شما را قادر می‌سازد تا با ذخیره‌ی آیدی‌ها و رمز مربوط به هرکدام، برای همیشه از فراموشی رمزهای عبور در امان بمانید. در انتها با تنظیم یک رمزعبور برای ورود به این نرم افزار، می‌توانید تنها با به خاطر داشتن یک رمز، به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. نکته‌ی با ارزش این برنامه نیز پشتیبانی از تمام پلت فرم‌های موبایل است که گستردگی آن می‌تواند این ابزار را به یک مرجع قابل دسترس در همه جا برای شما تبدیل کند.




نرم افزار مدیریت ایمیل های اندروید "Aqua Mail"

بدون شک شما نیز دارای حساب ایمیل برای کارهای ضروری خود هستید و برای چک و بررسی آن می بایست از برنامه رسمی خودش استفاه کنید و یا از طریق صفحه وب به پن مدیریتی اش دسترسی داشته باشید. با استفاده از نرم افزار Aqua Mail – email app می توانید در محیطی ساده به حساب ایمیل خود در سرویس های معروف Gmail، Yahoo، Hotmail، FastMail، Apple mail services، GMX، AOL متصل شوید و پیام های ارسالی، دریافتی، ذخیره شده خود را مشاهده و مدیریت کنید.




نرم افزار کاهش مصرف باتری "Battery Doctor"

نرم افزار Battery Doctor با اعمال انواع تغییرات چشمگیر تمامی مشکلات باتری موبایل شما را رفع می کند و با غیرفعال سازی اپلیکیشن های غیرضروری، بستن اپلیکیشن های در حال اجرا، نشان دادن مدت زمان باقی مانده آماده به کار، نشان دادن مدت زمان دقیق لازم برای شارژ شدن باتری و وجود حالت های مختلف برای تنظیم باتری به افزایش کارایی باتری موبایل شما کمک می کند.




نرم افزار حذف فایل های اضافی گوشی "DU Speed Booster"

هنگامی که فایل های زائد گوشی را در بر می گیرند تنها استفاده از برنامه های بهینه ساز می تواند مفید باشد تا امکان پاکسازی آنها را داشته باشید.

برنامه DU Speed Booster به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی اندروید شناخته می شود که با داشتن امکانات زیاد و منحصر به فرد سرعت گوشی های هوشمند  را افزایش می دهد.




"Unit Converter" نرم افزاری برای تبدیل واحد

تبدیل واحدها یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر نوع کاربری از جمله دانش آموزان و شاغلین به آن نیاز خواهند داشت و در زمینه‌هایی مانند: تبدیل دما، مساحت، باینری یا...می توانند از آن کمک بگیرند.

این امر برای هر شخصی، به خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ها می‌شوند، یک موضوع ضروری به حساب می‌آید و طبیعتا همراه داشتن نرم افزاری که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود.




فشار خونتان را با "iCare Blood Pressure Monitor" اندازه گیری کنید

نرم افزار"iCare Blood Pressure Monitor" یک برنامه کاربردی برای اندازه گیری فشار خون است و ویژه کاربران اندروید طراحی شده است.




نرم افزار مترجم قدرتمند "Microsoft Translator"

نرم افزار Microsoft Translator به کاربران اجازه می دهد تا در هرجا و در هر زمانی به راحتی عبارات مورد نظر خود را به چندین زبان مختلف ترجمه کنند. این برنامه با قابلیت یادداشت صوتی به شما اجازه می دهد تا بدون تایپ کردن به راحتی عبارت خود را وارد دستگاه کنید و آن را به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید.

از جمله زبان های پشتیبانی شده توسط این برنامه می توان به زبان های عربی، بوسنی (لاتین)، بلغاری، کاتالان، چینی (S)، چینی (T)، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی کریول، عبری، هندی،مجارستانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لتونیایی، لیتوانیایی، مالزیایی، مالتی، نروژی اشاره کرد.




نرم افزار کیبورد فارسی و انگلیسی "GO Keyboard"

GO Keyboard به گونه ای طراحی شده است که احتمال خطا هنگام تایپ را به حداقل می رساند. این نرم افزار بیش از 40 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی کرده و دارای بیش از 100 تم و چینش متفاوت است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار