پیروانی: ورزشکاران را لای منگنه نگذارید

مدیر فنی تیم ملی فوتبال گفت:مشکلات برای همه وجود دارد و مختص ورزشکاران نیست ما آنها را لای منگنه نگذاریم و از زنده ها حمایت کنیم.

پیروانی: ورزشکاران را لای منگنه نگذاریدافشین پیروانی مدیر فنی تیم فوتبال کشورمان به خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:ابتدا این اتفاق بد را به خانواده اولادی تسلیت می گویم از دست دادن یک جوان بسیار سخت است و به راحتی تحمل کردن درد آن ممکن نیست.
 
وی افزود: برادر اولادی را دیدم که بسیار گریه می‌کرد و به او گفتم که این حادثه ممکن است برای هر کسی رخ بدهد ما نباید ورزشکاران را لایه منگنه بگذاریم، مشکلات در همه جامعه وجود دارد و حالا چون این اتفاق برای یک فوتبالیست که معروف است افتاده نباید اینگونه برخورد کنیم باز هم به خانواده اولادی تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر دهد.
 
پیروانی در خصوص حاضر نشدن در مراسم افتتاحیه ایفمارک گفت:از ما دعوتی صورت نگرفت که در این مراسم حاضر شوم اصول این است که از ما دعوت کنند اما این اتفاق مانند حضور اینفانتینو نیافتد و هر دفعه به دنبال بهانه جویی هستند.
 
مدیر فنی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:به عنوان یک ایرانی نه به عنوان مدیر فنی تیم ملی از تاسیس ایفمارک که ایده آن توسط کی روش داده شده بود بسیار خوشحالم و این از بهترین یادگاری های کی روش برای ماست.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پیروانی ، مدیرفنی ، اولادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار