دومین لباس متحدالشکل قاریان قرآنی فردا رونمایی می‌شود

رییس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: دوازدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان، حافظان، مبتهلان و گروه‌های مدیحه‌سرایی کشور از 8 تا 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

محمد تقی میرزا جانی، رییس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری دوازدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان، حافظان، مبتهلان و گروه های مدیحه سرایی اظهار داشت: این نشست تخصصی از بعدازظهر روز چهارشنبه 8 اردیبهشت آغاز شده و در ساعت 19 روز جمعه 10 اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد. 

وی افزود: دربخش علمی این نشست دوازده مقاله علمی با موضوع از پیش تعیین شده  «تواشیح و ابتهال، بایدها و نبایدها»  ارائه خواهد شد که پس از بررسی مقالات برگزیدگان انتخاب می‌شوند.

میرزاجانی عنوان کرد: در بخش دوم قاریان، مبتهلان و مدیحه سرایان به اجرای برنامه پرداخته و به برگزیدگان جوایزی تقدیم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه بخش علمی و افتتاحیه بخش کارگاهی ویژه برنامه‌هایی همچون تجلیل از مقام شهدای منا و اساتید فقید قرآنی در سال94، تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآنی و رونمایی از نسخه دوم لباس قاریان را خواهیم داشت.
 
میرزا جانی افزود: پس از رونمایی این لباس برای تصویب به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارسال خواهد شد.

رییس حوزه ارتباطات شوررای عالی قرآن کشور در پایان عنوان کرد: علاوه بر اساتید بنام کشور، استاد رضوان درویش از اساتید بزرگ سوریه نیز مهمان این نشست خواهند بود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار