روحانی:

امیدوارم تیم ملی از عنوان قهرمانی دفاع کند/در توانمندی دباغیان و سلیمانی شکی نیست

مربی تیم ملی امید کاراته در رقابت های جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی با هدایت هروی از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کند.

حسین روحانی مربی تیم ملی امید کاراته در رقابت های جهانی، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انتخاب سید شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: به هرحال هروی از جانب کمیته فنی صورت گرفته که اعضای آن همه فنی و باتجربه هستند.

وی چندین سال است که مربی است و سال گذشته نیز با وجود اینکه خیلی ها انتظار موفقیت تیم ملی امید را نداشتند ولی از 5 فرصت سه مدال جهانی توسط این تیم و با سرمربیگری وی کسب شد و با توجه به بضاعت موجود نتایج خوبی بود.

وی افزود: امیدوارم هروی امسال نیز به لطف خدا و با همدلی و انرژی مثبت جامعه کاراته بتواند در تیم ملی موفق ظاهر شود و پرچم کشورمان را در مسابقات جهانی به اهتزاز درآورد و در مسابقات جهانی آلمان تیم ملی بدرخشد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

هر چند، بعد از مسابقات جهانی آلمان و کسب عنوان قهرمانی در کومیته تیمی پس از 50 سال زحمات هروی و کادر فنی دیده نشد ولی این انتخاب نقطه ی قوتی برای آینده کاراته است.
 
روحانی در خصوص این انتخاب با وجود مربیان باتجربه گفت: در تجربه و کسوت و توانمندی استاد دباغیان و استاد سلیمانی شکی نیست و هر دو از بزرگان کاراته هستند و شخصآ به هر دو بزرگوار ارادت دارم ولی به هرحال این انتخاب کمیته فنی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار