یزد؛

رعايت اصل بی طرفی، قانون مداری و امانت داری از آراء مردم در انتخابات دهم اردیبهشت

فرماندار بافق گفت: مجريان برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی اصل بی طرفی، قانون مداری و امانت داری از آراء مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمهدی طلایی مقدم در نشست آموزشی و توجيهی اعضای شعب اخذ رأی با اشاره به اینکه تمام زيرساخت ها و امكانات براي برگزاری انتخابات دهم ارديبهشت ماه در این شهرستان فراهم است خاطر نشان كرد: مجريان برگزاری انتخابات به اصل بی طرفی ، قانون مداری و امانت داری از آراء مردم توجه ویژه ای داشته باشند و آن را اولویت کار خود قرار دهند.

رئيس هيأت اجرايی انتخابات شهرستان بافق به سطح بالای فرهنگ و شعور سياسی مردم بافق اشاره کرد و افزود: مشاركت گسترده و حضور 96.2 درصدی مردم در مرحله اول انتخابات در سطح كشور بی نظير بود که اميدواريم با همدلی شاهد حضور 100 درصدی مردم در پای صندوق های اخذ رأی باشيم.

وی با تأكيد بر نظم و آرامش حاكم بر فضای انتخابات در شهرستان بافق گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حساسیت بالایی در سطح کلان برخوردار است که دست اندركاران و بازرسان انتخابات باید به این موضوع توجه کنند. 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار