سفر الهام علی اف به ایران رویداد مهم سیاست خارجی آذربایجان معرفی شد

ساكنان شهر باكو پایتخت جمهوری آذربایجان طی نظر سنجی، سفر اخیر الهام علی اف به ایران را از رویدادهای مهم سیاست خارجی این كشور اعلام كردند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری مرکز پایش اجتماعی رای در آذربایجان، 38 درصد از شركت كنندگان نظر سنجی برگزار شده از سوی مركز پایش اجتماعی «رای»، سفر رسمی اخیر الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان به ایران را از دستآوردهای سیاست خارجی این كشور عنوان كردند .

همچنین برگزاری نشست سه جانبه اخیر وزیران امور خارجه جمهوری آذربایجان، ایران و روسیه در باكو از جمله موفقیت های سیاست خارجی دولت جمهوری آذربایجان اعلام شده است .

نتایج این نظرسنجی برگزار شده در روزهای 18 الی 19 آوریل جاری در میان 800 تن از ساكنان شهر باكو نشان داد كه، 92.8 درصد از مردم جمهوری آذربایجان از سیاست الهام علی اف حمایت می كنند و در صورت برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری به او رای می دهند .

بر این اساس، تجزیه و تحلیل نتایج این نظرسنجی نشان داد كه دلیل اعتماد بالای مردم جمهوری آذربایجان به الهام علی اف، سیاست خارجی موفقیت آمیز دولت باكو، گام های برداشته شده دولت در راستای توسعه اقتصادی جمهوری آذربایجان، موفقیت های اخیر ارتش این كشور و دستآوردهایی در سایر حوزه ها می باشد .




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش شاهان بی لیاقتمان پای قرارداد ننگین ترکمنچای را امضا نمی کردند
آخرین اخبار