آبادان؛

برداشت 15 هزار و 900 تن گندم در رامهرمز

کشاورزان رامهرمزی هنوز پول محصولات خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر اداره جهاد کشاورزی امیدیه گفت: با وجود تحویل محصولات گندم و کلزا، کشاورزان پس از گذشت 20 روز هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند و این امر نارضایتی و اعتراض کشاورزان را به همراه داشته است.

علی اکبر باورساد با اشاره به آغاز عملیات برداشت محصولات پاییزه شهرستان از 20 روز گذشته افزود: تاکنون 60 درصد از اراضی تحت کشت گندم و تمام اراضی تحت کشت جو و کلزا برداشت شده‌اند.

وی گفت: سطح اراضی گندم دیم و آبی 8 هزار هکتار است که تاکنون محصول 4500 هکتار از مزارع دیم و 500 هکتار از مزارع آبی برداشت شد و در مجموع 15 هزار و 900 تن گندم تحویل 3 مرکز در این شهرستان داده شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی امیدیه افزود: از 300 هکتار اراضی تحت کشت کلزای آبی شهرستان امیدیه تاکنون عملیات برداشت 260 هکتار انجام شده است.

 باورساد گفت: تمام سطح زیر کشت جو که 950 هکتار بوده، برداشت شده است که بخش عمده آن خود مصرفی بوده و مابقی به شرکت پشتیبانی امور دام انتقال می‌یابد.

وی افزود: با وجود تحویل محصولات گندم و کلزا، کشاورزان پس از گذشت 20 روز هنوز پول خود را دریافت نکردند و این امر نارضایتی و اعتراض کشاورزان را به همراه داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برداشت ، گندم ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.